Toon posts:

p4p800dlx en r9500pro - al een fix?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb namelijk als laatste twee cijfertjes -29 en de search zegt dat het minstens -30 moet zijn. Mijn graka zorgt dan ook voor stabiliteitsproblemen (raar genoeg vooral in energiestand of sluimerstand of hoe het mag heten). Nu heb ik al een tijd geen BIOS meer geflashd en ik vroeg me af of er al een oplossing is voor deze issue. Zou namelijk heel fijn zijn voor best veel mensen volgens mij.

• Notoxic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-06-2024
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 09:16:
Ik heb namelijk als laatste twee cijfertjes -29 en de search zegt dat het minstens -30 moet zijn. Mijn graka zorgt dan ook voor stabiliteitsproblemen (raar genoeg vooral in energiestand of sluimerstand of hoe het mag heten). Nu heb ik al een tijd geen BIOS meer geflashd en ik vroeg me af of er al een oplossing is voor deze issue. Zou namelijk heel fijn zijn voor best veel mensen volgens mij.
Hoi ,ikweet niet of er al een oplossing voor is als die uberhoud komt. Ik heb hetzelfde problemen asus p4p800 met ati radeon 9700pro. Spellen gaan uit of gaan hangen..... of de pc slaat uit en start weer op ,,, ik ben er helemaal zat van en heb weinig hoop meer dat het nog goed komt. Sterkte man!

[ Voor 25% gewijzigd door Notoxic op 13-11-2003 21:30 ]

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Er is wel net een biosupdate uit voor de p800 deluxe. Je kan het proberen.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)