Ik ben van plan de temperatuur metertjes van de aerogate 2 in het water van mn waterkoeling te doen, zodat ik zo de temperatuur voor en na de proc/chipset/gpu kan zien. Is dit gewoon mogelijk? dus hij de slangaansluitingen gewoon een stukje draad erdoorheen? of kunnen die temp-metertjes niet tegen water?
Ik heb een van die sensortjes in me mond gehad
(ook earogate spul)...
En het begon waanzinig te prikkelen op me tong... Ik dacht aan 5 volt en me metertje/display begon ook door te flippen...
volgen mij was die sensor lek
En het begon waanzinig te prikkelen op me tong... Ik dacht aan 5 volt en me metertje/display begon ook door te flippen...
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
moest je me hier nou voor wakker smsen?sKitZo schreef op 13 november 2003 @ 09:06:
Ik ben van plan de temperatuur metertjes van de aerogate 2 in het water van mn waterkoeling te doen, zodat ik zo de temperatuur voor en na de proc/chipset/gpu kan zien. Is dit gewoon mogelijk? dus hij de slangaansluitingen gewoon een stukje draad erdoorheen? of kunnen die temp-metertjes niet tegen water?
Heb jij het ook met de sensors van de aerogate?Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 09:07:
ja hoor gaat prima, heb ik hier ook
sensors zijn waterdicht dus geen probleem
hmmz.. ik hoop maar dattie lek was... want 5v op mn water is niet echt de bedoeling.Speedy-J schreef op 13 november 2003 @ 09:32:
Ik heb een van die sensortjes in me mond gehad(ook earogate spul)...
Was je nog niet wakker? luie donder!
Ok dan
Pagina: 1