[laptop] Sony PCG F304 geluid probleem

Pagina: 1
Acties:

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20
Hoi,

Ik heb een vraagje, en heb half internet al afgezocht, maar kan niks vinden.
Ik heb hier een laptop (sony vaio PCG F304) waarvan de geluidskaart niet werkt. NU heb ik hier zelf geen drivers van, en de des betreffende persoon kan zijn restore cd niet vinden (hopeloos jah) Maar heeft iemand deze laptop ook, en kan me vertellen wat voor geluidskaart erin zit, zodat ik drivers van internet af kan halen. Bij sony, en veel andere site lijkt het wel of de PCG F304 nooit bestaan heeft :(. Heb de search gebruikt, maar niets nuttigs kunnen vinden.

(overigens: gooi hem maar dicht, als dit niet (meer) mag, maar we zijn radeloos, omdat we nergens kunnen vinden wat voor geluidskaart erin zit, dus dit de enige uitweg nog was)

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07 17:16
Ik heb wel de PCG FX401, maar denk dat er een heel andere geluidskaart in zit, als je hem toch nodig heb mail me maar
mail adres: frank_is_the_best@hotmail.com

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Je kan ook gebruik maken van de drivers van dezelfde laptop familie. :)

Meestal werkt dat ook gewoon.

Vaak zit er een ESS geluidskaart in. Er zijn geloof ik wel tooltjes die de juiste chipset kunnen bepalen, maar dan moet je even zoeken via google.

[ Voor 42% gewijzigd door -=bas=- op 13-11-2003 10:44 ]

Senile! Senile Oekaki

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

de f304 heeft een NeoMagic sound chip.

http://members.driverguid...d&jmda[3]=and&jmda[4]=and

Kijk hier eens tussen, hier staat vast wel een goede driver tussen. Zie wel alleen win98 drivers. Mocht deze site op een username en password vragen, dan moet je je hier eerst registreren.

En hier bestaat de f304 ook gewoon in de support.

[ Voor 98% gewijzigd door |sWORDs| op 13-11-2003 11:28 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20
sWORDs schreef op 13 november 2003 @ 11:09:
de f304 heeft een NeoMagic sound chip.

http://members.driverguid...d&jmda[3]=and&jmda[4]=and

Kijk hier eens tussen, hier staat vast wel een goede driver tussen. Zie wel alleen win98 drivers. Mocht deze site op een username en password vragen, dan moet je je hier eerst registreren.

En hier bestaat de f304 ook gewoon in de support.
Mijn dank is groot :) aan de hand van het serial nummer en product nummer van mij laptop heb ik toegang gekregen tot alle drivers van de laptop. Dankje