Hallo,
Ik gebruikte tot voor kort enkel IE6, maar heb onlangs ook Firebird geinstalleerd.
Hier zag ik tot mijn verbazing dat mijn achtergrond plaatjes in mijn tabel niet zichtbaar zijn.
Het gaat hier om het type:
.stylesheetje {
background: #e0e0e0 url(plaatje.gif) fixed;
}
en dan aangeroepen als:
<table><tr><td class=stylesheetje>blabla</td></tr></table>
Ik heb op w3.org zowel mijn html als mijn css door de Validator heen gehaald, en aan de hand daar van het een en ander aangepast, maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar. Volgens de css-validator is het nu correct, dus ik snap niet zo goed waarom het dan toch niet werkt onder FireBird.
Heeft iemand enig idee?
Ik gebruikte tot voor kort enkel IE6, maar heb onlangs ook Firebird geinstalleerd.
Hier zag ik tot mijn verbazing dat mijn achtergrond plaatjes in mijn tabel niet zichtbaar zijn.
Het gaat hier om het type:
.stylesheetje {
background: #e0e0e0 url(plaatje.gif) fixed;
}
en dan aangeroepen als:
<table><tr><td class=stylesheetje>blabla</td></tr></table>
Ik heb op w3.org zowel mijn html als mijn css door de Validator heen gehaald, en aan de hand daar van het een en ander aangepast, maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar. Volgens de css-validator is het nu correct, dus ik snap niet zo goed waarom het dan toch niet werkt onder FireBird.
Heeft iemand enig idee?
[ Voor 17% gewijzigd door JozyDaPozy op 23-06-2026 12:50 . Reden: url verwijderd ]