Ik snap er geen moer van. Ik hoor nix door die tweeters van mijn sony luidsprekers. Dat was van het begin af aan al zo. Alleen de bass-driver en de middentonenspeaker daar hoor ik duidelijk geluid uit komen uit de hogetonenspeakers hoor ik niks. Al vanaf het eerste moment dat ik die dingen aansloot viel het me al op dat ik er niks door hoorde. En ik heb die versterker echt niet helemaal opengezet. Hooguit op tweederde van het maximum.
Ik heb ook al van die tweeter tests gedownload en met winamp afgespeeld, maar ik blijf gewoon niks horen door die dingen.
Technische details:
De versterker heeft een uitgangsvermogen van max 80 watt, de speakers in kwestie zijn maximaal tot 120 watt belastbaar. De uitgangsimpedantie van de versterker is 8 ohm, de impedantie van de speakers in kwestie is 6 ohm.
Iemand een idee? zou mijn versterker kapot zijn? of beide speakers
t zijn al ouwe speakers trouwens, uit 1989 ofzo geloof ik. Maar dan nog blijft het vreemd dat beide tweetertjes het niet doen, en de rest wel.
Ik heb ook al van die tweeter tests gedownload en met winamp afgespeeld, maar ik blijf gewoon niks horen door die dingen.
Technische details:
De versterker heeft een uitgangsvermogen van max 80 watt, de speakers in kwestie zijn maximaal tot 120 watt belastbaar. De uitgangsimpedantie van de versterker is 8 ohm, de impedantie van de speakers in kwestie is 6 ohm.
Iemand een idee? zou mijn versterker kapot zijn? of beide speakers
Catch a smile out there!