Mijn opa is 75 en heeft een laptop aangeschaft. Hij is nu met de installatie van Windows XP bezig (reeds voorgeinstalleerd). Maar bij de vraag "wie gaat deze computer gebruiken" komt hij niet verder. Hier is de mogelijkheid om 5 namen in te voeren. Nu heeft hij in het eerste veld zijn naam "Lex" ingevoerd. Nu wil hij op volgende klikken, maar als hij erop klikt gebeurt er nix. Er wordt niet een stap verder gedaan. Het pijltje licht wel op (andere stappen lukte wel gewoon, dus het is niet dat hij niet kan klikken ofzo
). Waar zit de fout?? Nu heb ik zelf wel vaker windows XP geinstalleerd en als ik er zelf achter zat dan was het vast wel gelukt, maar heb hem aan de telefoon en ik weet het zo 123 niet. Wie kan mij (mijn opa) helpen?
Geeft hij niet de melding dat deze naam al in gebruik is?
als de pc ook zo heet is het niet mogelijk om een gebruiker ook zo te noemen onder XP
als de pc ook zo heet is het niet mogelijk om een gebruiker ook zo te noemen onder XP
Hij heeft die naam waarschijnlijk ingevoerd tijdens de installatie, waardoor je die naam niet meer voor de gebruikers kan gebruiken. Dit staat er ook onder. Er staat dan iets van blabla behalve 'Gast' of Lex. Gewoon een andere naam kiezen dus.