Inlog problemen Draytek 2600

Pagina: 1
Acties:

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
Na het instellen van de "DoS defense Setup" in onze draytek 2600 router wil de router niet meer connecten met demon (bbnet).

De verbinding blijft wel bestaan nadat ik de instellingen verander, maar wanneer de router een reboot maakt moet ik eerst de aanpassingen ongedaan maken voordat ik weer verbinding met bbnet krijg.

de instellingen zijn te vinden in de handleiding van de draytek 2600
ftp://ftp.draytek.nl/VIGOR2600/MANUAL/MANUAL.ZIP

Alle opties heb ik het liefste aangevinkt (behalve dan de flood defense opties)

Draai firmware v2.3.6_H en voor de rest draait deze unit verschrikkelijk stabiel.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Verwijderd

vries335 schreef op 13 november 2003 @ 00:16:
Na het instellen van de "DoS defense Setup" in onze draytek 2600 router wil de router niet meer connecten met demon (bbnet).

De verbinding blijft wel bestaan nadat ik de instellingen verander, maar wanneer de router een reboot maakt moet ik eerst de aanpassingen ongedaan maken voordat ik weer verbinding met bbnet krijg.

de instellingen zijn te vinden in de handleiding van de draytek 2600
ftp://ftp.draytek.nl/VIGOR2600/MANUAL/MANUAL.ZIP

Alle opties heb ik het liefste aangevinkt (behalve dan de flood defense opties)

Draai firmware v2.3.6_H en voor de rest draait deze unit verschrikkelijk stabiel.
Fraggle attack moet je is uitzetten schijnt dat hierdoor je IP wel aangenomen wordt door de Vigor

• Zware Unit
  • Laatst online: 09-01 22:32
Thanks,

get werkt nu inderdaad.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:48
Tip: Installeer sowieso Firmware v. 2.5; bij mij reageert ie met deze sneller :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 13:05
Ballebek schreef op 14 november 2003 @ 22:36:
Tip: Installeer sowieso Firmware v. 2.5; bij mij reageert ie met deze sneller :)
sorry voor het kicken maar weet je toevallig of de 2.5 ook op de 2600WE werkt ?

[ Voor 5% gewijzigd door chim0 op 18-12-2003 21:46 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
chimo schreef op 18 december 2003 @ 21:46:
[...]

sorry voor het kicken maar weet je toevallig of de 2.5 ook op de 2600WE werkt ?
Ik draai ook 2.5 op een WE, dus ja :)

Voor alles wat niet 2600X (ofzo, die aparte dir op de FTP) is (van de 2600-serie that is), moet je uit "2600" halen :)

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Het is wel handig als je de firewall instelt vooral als je je client b.v niet via NAT laat functioneren. Tevens moet je ook rekening houden dat bij sommige firmwares de router het ip van de redirect nat list ineens omgooit naar een andere

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 13:05
k net 2.5 erop gezet, 2.5_H om precies te zijn
maar de upload schommelt ergens tussen 10 en 20kb en hij reset zichzelf af en toe

(heb vanonchtend 8/1mbit upgrade gehad vandaar dat ik het wou testen met die 2600)
Pagina: 1