Toon posts:

CoD lag met meer dan 4 speler

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vaag probleem met CoD.. op een @home lijntje spelen met 4 man (DM/team DM) gaat allemaal prima maar zodra er een 5e speler bijkomt krijg ik een enorme lag (andere spelers ook trouwens) met de bijbehorende connection melding.

het vreemde is dat de eerste zeg 3 a 4 minuten het zonder problemen draait met 5 man en dan ineens die lag.

Iemand een idee :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:15
Het komt gewoonweg doordat de upload van @Home niet veel meer dan 3 á 4 mensen aan kan tijdens online games, aangezien die maar 16 kB/s maximaal is.

Dat je de eerste paar minuten wel zonder problemen kan spelen is inderdaad wel vaag, maar misschien wordt er niet constant geladen/gedownloadt tijdens het spelen waardoor je er soms geen last van hebt.

Mijn conclusie: ookal heb je er de eerste paar minuten geen last van, niet meer dan 4 mensen op je server laten, 4 kB/s upload per persoon is bij online games toch wel het minimale wat je moet kunnen leveren.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
mmkay dan zal het daar dan wel aan liggen..

is er al bekend wanneer de linux CoD server final is :? dan heb iig wat meer bandbreedte mogelijkheden

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2025
In navolging van dit topic:

Ik heb last van het zelfde probleem......maar alleen bij COD...

host: @home, breedband

Alle andere games (VC, UT, CS, C&C) lopen allemaal toppie.....alleen COD lagt en stal'd als de ziekte !

iemand een id ??

Dont work hard, just party!