Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[PW] prijzen onder LDW411S black zijn van 401S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou alle witte LDW411S-en al gecheckt en gesubmit en hetzelfde gaat op voor de pricewatch: Lite-On LDW-401S 4x4x (Zwart): alle prijzen zijn die van 401S. Of mensen denken dat dat éentje niet uitmaakt maar de 411S is flink duurder.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De prijzen die ik tegen kom, kloppen (over het algemeen), met de prijs die op de site's staan!
In de submit kan ik niets terug vinden!

Verwijderd

Topicstarter
Bezorg jij me dan maar eens een 411S voor euro 104.

Ik zie dat het toch geschoond is. Bij de zwarte staat nu weer Easycom, die heeft hem ook niet voor die prijs. Heeft wel de 401 black voor 110 of de 411 voor 140.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 00:19 . Reden: easycom ]

• Longbeard

Longbeard

Ik zie het al er zijn weer eens meerdere categorien 411S ingevoerd!

Verwijderd

Topicstarter
ja meerdere en verder zie de edit hierboven
goed zo je zag het al

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 00:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
btw wintelco heeft nu de 401 bulk voor 98,50

Verwijderd

Easy-com staat hier vemeld met een prijs van € 120. Dat is echter de prijs van een 401S Black (een + brander), de 411 Black (+/-) hebben ze niet in hun assortiment. Ik heb in de afgelopen 3 dagen reeds 10 x via de link daarvan melding gemaakt, maar toch staat ie er iedere keer weer.

pricewatch: Lite-On LDW-401S 4x4x (Zwart)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 19:22 ]

• Longbeard

Longbeard

De link van Easy-com staat verkeerd gekoppeld. Word aan gewerkt.

Verwijderd

Longbeard schreef op 16 november 2003 @ 21:34:
De link van Easy-com staat verkeerd gekoppeld. Word aan gewerkt.
Na 4 dagen na melding staat het er nog steeds. Er is er zelfs nog één bijgekomen die deze drive niet heeft. Waarom worden de verkeerde niet gewoon verwijderd?
(het aanpassen van koppelingen hoeft toch ook geen 2 dagen te duren?)

Bovendien is dit zeer misleidend omdat de daadwerkelijke prijs een stuk hoger ligt, want de 411S is een +/-R(W) drive. De foutieve prijzen die hier genoemd worden zijn van een +R(W) brander (401S).

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 16:41 . Reden: melding maken van verkeerde prijzen heeft blijkbaar geen zin :( ]

Verwijderd

Ze waren weggehaald (blijkbaar) en nu staan ze er weer. Waarom worden er geen maatregelen genomen tegen bedrijven die verkeerde artikelen koppelen en dan prijzen vermelden van een ander, goedkoper product? Ik heb niet echt de indruk dat hier wat aan gedaan is. Nu een week nadat ik hier melding van gemaakt heb is er dus gewoon niets veranderd. Ik denk dat ik volgende keer niet snel meer melding zal gaan maken van verkeerde prijzen of andere foutieve dingen in de Pricewatch als er toch niets mee gedaan wordt.

• Longbeard

Longbeard

Aangezien degene, die deze koppelingen verwijdert, naast het werk hier op Tweakers.net, ook nog eens naar school gaat en zijn normale baan heeft, duurt het verwijderen van alle foutieve links soms wat langer dan gebruikelijk. :)
Je kunt dan ook niet, van de vrijwilligers die Tweakers.net beheren, verwachten dat ze stel op sprong alle fouten oplossen.
Tav deze fout ik heb ze gisteren allemaal handmatig bijgewerkt, enkel aangezien de link nog bestaat, worden de prijzen helaas weer herplaatst.

Verwijderd

Longbeard schreef op 21 november 2003 @ 17:35:
Aangezien degene, die deze koppelingen verwijdert, naast het werk hier op Tweakers.net, ook nog eens naar school gaat en zijn normale baan heeft, duurt het verwijderen van alle foutieve links soms wat langer dan gebruikelijk. :)
Je kunt dan ook niet, van de vrijwilligers die Tweakers.net beheren, verwachten dat ze stel op sprong alle fouten oplossen.
Tav deze fout ik heb ze gisteren allemaal handmatig bijgewerkt, enkel aangezien de link nog bestaat, worden de prijzen helaas weer herplaatst.
Dat begrijp ik wel, maar een week vind ik wel errug lang. Is het niet makkelijker om de benaming dan gewoon te veranderen in "Lite-On LDW-401S (Black)"?
En de 411S Black later weer toevoegen?

• Longbeard

Longbeard

Aangepast en ge-update. Hopelijk gaat dit goed ik kan het iig later weer aanpassen.
Pagina: 1