Iedereen kent denk ik wel de T9 invoer van zijn GSM, ik vind dit echt een briljant stukje software.
bestaat er ook zo iets om te gebruiken op je pc?
ik kan me voor stellen dat je met de opslag en reken capaciteit van een pc, het syteem erg kan verbeteren, waardoor het erg zal schelen.
nu hoeft het programma bij gebruik van een qwerty toetsen bord, geen letter volgordes te "gokken", maar alleen het woord af te maken (scheelt mij weer typen)
maar door een special "driver" zou je ook maar een paar toetsen van het toetsenbord kunnen gebruiken.
bestaat er al zo iets?
(zo nee waarom niet)
edit:
voor de duidelijkheid:
ik ben dus op zoek naar 2 dingen
-een soort "auto-aanvullen" voor normale woorden (in bijvoorbeeld word)
- een key-mapper, met t9 (met woord aanvulling) waar bij je niet het hele toetsenbord gebruikt
bestaat er ook zo iets om te gebruiken op je pc?
ik kan me voor stellen dat je met de opslag en reken capaciteit van een pc, het syteem erg kan verbeteren, waardoor het erg zal schelen.
nu hoeft het programma bij gebruik van een qwerty toetsen bord, geen letter volgordes te "gokken", maar alleen het woord af te maken (scheelt mij weer typen)
maar door een special "driver" zou je ook maar een paar toetsen van het toetsenbord kunnen gebruiken.
bestaat er al zo iets?
(zo nee waarom niet)
edit:
voor de duidelijkheid:
ik ben dus op zoek naar 2 dingen
-een soort "auto-aanvullen" voor normale woorden (in bijvoorbeeld word)
- een key-mapper, met t9 (met woord aanvulling) waar bij je niet het hele toetsenbord gebruikt
[ Voor 19% gewijzigd door jedel op 12-11-2003 23:37 ]
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)