E-mailen met een Nokia 3650 over het KPN netwerk.

Pagina: 1
Acties:

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik wil graag een afbeelding e-mailen vanaf mijn Nokia bij gebrek aan een ir poort of bluetooth.
Nu heb ik na wat zoeken wel wat oude posts gevonden waarin men aangeeft dat je een XS4all abonnement zou moeten hebben, maar dit lijkt me toch wel erg vreemd aangezien je toch gewoon over SMTP/POP3 een e-mailtje zou moeten kunnen versturen via GPRS.

KPN site is een ramp, die verondersteld meteen dat je een i-mode versie hebt. En nou heb ik wel i-mode maar is mijn Nokia 3650 daar niet geschikt voor (overgestapt van een Nec N21i).

Is het dan echt niet anders meer mogenlijk en waarom dan niet?
Ik zou gewoon via Planet of een andere smtp een mailtje willen sturen. GPRS werkt, alleen POP3/SMTP niet...

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-02 22:04
VinnieWeiss schreef op 12 november 2003 @ 23:08:

KPN site is een ramp, die verondersteld meteen dat je een i-mode versie hebt. En nou heb ik wel i-mode maar is mijn Nokia 3650 daar niet geschikt voor (overgestapt van een Nec N21i).
offtopic:
Wat een ruksite he :r

Ben er ook achter dat je een i-mode abbo moet hebben om van GPRS of MMS gebruik te maken. Ik zie geen andere mogelijkheid. Ik ga dit topic wel volgen, ben benieuwd of iemand een workaround kent.

What's in the case?

• Vincentio
  • Niet online
Ron!n schreef op 12 november 2003 @ 23:15:
[...]

offtopic:
Wat een ruksite he :r

Ben er ook achter dat je een i-mode abbo moet hebben om van GPRS of MMS gebruik te maken. Ik zie geen andere mogelijkheid. Ik ga dit topic wel volgen, ben benieuwd of iemand een workaround kent.
GPRS werkt in iedergeval al wel bij mij. Maar ik wete niet of dat aan mijn abbo ligt.
MMS toegangspunt heb ik dus ook nog niet weten te vinden, volgens mij kan KPN dat ook niet :r

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-02 22:04
VinnieWeiss schreef op 12 november 2003 @ 23:18:
[...]

GPRS werkt in iedergeval al wel bij mij. Maar ik wete niet of dat aan mijn abbo ligt.
MMS toegangspunt heb ik dus ook nog niet weten te vinden, volgens mij kan KPN dat ook niet :r
Ja het kan wel, maar alleen icm een i-mode abbo 8)7

What's in the case?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:42

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als je prepay hebt zit je vast aan i-Mode, heb je een abbo, dan kun je GPRS aanvragen via m-info (zie die leuke KPN sijt :P ). Een Nokia 3650 is overigens wel (deels) geschikt voor i-Mode volgens de site van Hi!

Tesla Model Y RWD (2024)

• Vincentio
  • Niet online
Uhm volgens mij verkoopt KPN speciale I-mode voorbereidde Nokia 3650s of kan je je Nokia 3650 laten flashen met I-mode firmware.

Maar het probleem is onderhand opgelost. Mijn nieuwe sim van Orange werkt eindelijk...

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:18

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

De 3650's hebben een software update nodig om de email enzo te laten werken.
Pagina: 1