Reactie op mijn vorige topic over gekraakte Hotmail

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• warpig
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2021
Beste mensen,

Ik heb menig persoon opde forum keihard tegen het verkeerde been gestoten door de voorafgaande topc te posten:

"Beste mensen,

Bij een vriendin van mij is sinds afgelopen week haar Hotmail op 1 of andere manier gehacked. Dit is zeer vervelend omdat die persoon zeer emotionele stukken over die vriendin van mij verspreid! Daarom wil ik proberen de dader op te sporen, want ik ben zeer radeloos.

Mijn vraag is of jullie mij misschien kunnen helpen de dader op te sporen en zo zijn adres te achterhalen zodat de persoon alles kan rechtzetten. Ik kon niet verder komen dan hem te traceren met Neotrace Proen. Ik heb dus zijn (volgens mij vaste) IP adres en zijn computernaam (hij was zo stom geweest mij een mailtje te sturen vanaf zijn PC naar de mijne met mijn vriendins Hotmail...).

Het achterhaalde IP adres=CENSUUR!!!!
de naam van zijn pc= CENSUUR!!!!

Please help me jongens. Hacken is leuk, maar dan alleen als je er niks mee beschadigt! (= dan Cracken...)
Voor meer informatie kun je me altijd mailen: rutgermudde@home.nl"

Helaas is mijn bericht niet helemaal goed op jullie overgekomen en ik wil hiermee mijn spijt betuigen (ik wist echt niet dat het niet was toegestaan om een IP-adres te tonen. Ik heb deze topic puur geplaatst uit wanhoop, omdat de gast die mijn vriendin heeft gehacked relaties kapot maakt! Ik heb al contact opgenomen met @home maar die kunnen niks doen zeggen ze (ivm privicy en dergelijke). Ik had gehoopt dat jullie me wel konden helpen en nogmaals het spijt me als ik hier bepaalde personen gekwetst heb, zoals ik door verscheidene mailtjes van die hacker ben gekwetst.

Met vriendelijke groeten,

Rutger Mudde

ps... het is echt waar... en asl je me niet geloofd of als je toch meer info er over wilthebben of als je me toch kunt helpen, neem dan alsjeblieft contact met me op...

Rutger

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:08
Je hebt niemand gekwetst of tegen het verkeerde been gestoten, het hoort hier gewoon niet. Is geen probleem, daar zijn de moderators voor. :)

't is erg vervelend, maar helaas kunnen we je er dus niet verder bij helpen...

Dit topic is gesloten.