Toon posts:

[winxp] Map Mp3tjes bekijken

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb nu een map met 3000+ mp3tjes erin en ik heb nu ook een poosje een mp3speler. Nu wil ik er weer wat mp3tjes opzetten, maar ik zit nu in mn map 'mp3' te zoeken naar nummers die ik er het laatst in heb gezet (dus het laatst van inet heb gedownload & van cd's heb afgehaald), maar nu zie ik bij 'rechtermuislkik --> pictogrammen schikken op' niet iets staan als 'laatst gewijzigd' o.i.d. Is er ook een manier om dit wél te zien? Ik vind het nu erg irritant dat het door elkaar heen (weliswaar op alfabet maar toch) staat.. Bvd :)

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 19:23
Rechtsklikken --> beeld --> details :).

edit: en dan rechtsklikken op die grijze balk (met naam, grootte, type, ed) en dan op 'gemaakt op' klikken :P.

[ Voor 71% gewijzigd door iets op 12-11-2003 21:57 . Reden: niet geheel volledig :P ]

tvw

Verwijderd

Topicstarter
ShotGun schreef op 12 november 2003 @ 21:56:
Ja dat heb ik al aanstaan..

edit:
hehe ok, had je edit nie gelezen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 21:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
ShotGun schreef op 12 november 2003 @ 21:56:

edit: en dan rechtsklikken op die grijze balk (met naam, grootte, type, ed) en dan op 'gemaakt op' klikken :P.
_/-o_ _/-o_ Thanks m8 :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 21:59 . Reden: beetje dubbelpost, sorry ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Opgelost :)

Misschien dat je even niet zo helder was in dit specifieke geval - maar als je achter dit soort zaken niet uit kan komen, moet je misschien afvragen ofdat GoT wel het juiste forum voor je is :)

Dit topic is gesloten.