Zonnet niet WEER ping troubs ...

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste mensen,

Een paar maaden geleden lag de gehele gaming community op Zonnet zijn nek, op drukke tijden schoten de pings naar 300/400 ... Het is opgelost met een nieuwe router.

Nu heb ik al 3 dagen dat mijn verbinding weer naar 150 schiet in de drukke uren (ping gemeten naar Jolt/Digi/34SP servers) ...

Ik wil graag weten of mede-Zonnet mensen hier last van hebben.

Zonnet Basic -- 1204/320

Thnx

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Net een minuut geleden gestopt met UT'en door teveel lag op ut.tweakers.net.
Ik heb ook zonnet - basic 1024/320.

• Cassius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 21:23:
Net een minuut geleden gestopt met UT'en door teveel lag op ut.tweakers.net.
Ik heb ook zonnet - basic 1024/320.
Dus het is weer zover, zucht ... ik zou er zoveel voor over hebben XS4ALL te nemen, maar geen 2 maanden downtime :( !

Zonnet is zijn respect in mijn ogen al lang verloren, daar niet van.

De meeste mensen deugen!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 08:19

Sorcerer8472

Mens sana?

Hmm, hccnet loopt niet toevallig deels via zonnet zeker? Ik run dus gameservers (ff spammen: www.fluxxnet.com :P) en heb nu ook een paar mensen die ineens hoge pings hebben :{

Weet 100% zeker dat het niet aan m'n servers ligt - vanaf m'n thuisverbinding doet het probleem zich op precies dezelfde tijdstippen voor.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Verwijderd

Het vreemde is dat ik wel zo goed als altijd een lage ping heb, toch heb ik met online spellen last van lag, met UT zie ik vaak de kogels niet die ik afschiet en ook vaak met instagib als ik dan op de linkermuisknop druk dan schiet ie pas een sec later, niet te spelen zo, met lan heb ik er geen last van, het is dus niet me computer, maar me verbinding.

• Cassius
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op 12 november 2003 @ 21:28:
Hmm, hccnet loopt niet toevallig deels via zonnet zeker? Ik run dus gameservers (ff spammen: www.fluxxnet.com :P) en heb nu ook een paar mensen die ineens hoge pings hebben :{

Weet 100% zeker dat het niet aan m'n servers ligt - vanaf m'n thuisverbinding doet het probleem zich op precies dezelfde tijdstippen voor.
Hmmm, is er iets met KPN dan?

Zo niet, dan zou ik aan jullie willen vragen of er een manier is over te stappen van Zonnet Basic naar XS4ALL Basic (aangezien ik die mensen veruit het meest professioneel vind) zonder tijds- of kostenverlies ?

Dat het zeg maar naadloos aansluit?

De meeste mensen deugen!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Zelf heb ik zonnet breedband plus (versatel) en nooit last van een hoge ping. Dus misschien idd een probleem bij kpn?

Verwijderd

nope:
http://www.xs4all.nl/adsl/faq.php#aansluiting4
Het is nog niet mogelijk om tussen internet providers te wisselen, zonder uw huidige adsl-abonnement op te zeggen. U kunt bij uw nieuwe provider een nieuwe aanvraag indienen nadat uw huidige provider en KPN uw opzegging administratief hebben verwerkt. Normaliter duurt dat enkele weken. Voor de nieuwe aanvraag bij uw nieuwe provider dient u opnieuw de eenmalige aansluitkosten te betalen aan KPN. De periode tussen de opzegging bij uw oude internet provider en het opnieuw aangeloten zijn bij uw nieuwe provider kunt u niet internetten via ADSL.

Het is de verwachting dat het in de toekomst eenvoudiger wordt te switchen tussen internet providers op het ADSL netwerk van KPN. XS4ALL adviseert daarop te wachten voordat u met ADSL overstapt van of naar XS4ALL.

De ADSL abonnementen van KPN en van XS4ALL kennen beide een contractduur van minimaal 1 jaar. Na het eerste jaar kunt u beide abonnementen per maand opzeggen. Zegt u het ADSL-abonnement gedurende het eerste jaar op, dan factureert zowel XS4ALL als KPN u de resterende looptijd van de overeengekomen contractsduur.

• Cassius
  • Niet online
Thnx, dat dacht ik dus al. * Cassius zucht

[edit]

Mijn adsl is ook steeds bezig ?? Ik zie alleen niet waarmee --> welke progje controleert dat (dat ik precies zie wat er gebeurt) ?

[ Voor 27% gewijzigd door Cassius op 12-11-2003 21:50 ]

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

het is nu al weer drie daagjes aan de gang bij mij, verveel me dood man...
Heb zon beetje elk interesant topic op fok en tweakers al gelezen 8)7 .
maar waar ligt het probleem nou? bij zonnet of ergens anders?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mail/bel/schrijf/sms/mms/fiets gewoon eerst eens naar de helpdesk voordat je een topic op GoT opent. :/

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.