Leukste 2 player spel PSX

Pagina: 1
Acties:

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Topicstarter
Ik ben op zoek naar leuke spellen die je met elkaar kan spelen(dus niet tegen elkaar). Ik heb nu arkanoid :-), een gouwe ouwe, is leuk maar gaat ook vervelen :-)

Nu ben ik het meest op zoek naar iets zoals double dragon wat je vroeger speelde, zoiets was echt superleuk.

Alle aanbevelingen zijn welkom,
alvast bedankt!!

ActueleWind

Verwijderd

Als je een spel opnoemt, vergeet je mening niet te beargumenteren: Waarom is het een leuk spel om samen te spelen? etc.

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-11 15:57
Als je van shmups houdt (zoek maar ff op wat dat zijn, beetje moeilijk uit te leggen) zou ik Strikers 1945 II, G-Darius en Ray Crisis aanraden... zijn alledrie vrij recentelijk uitgekomen, en ik vind het zwaar vette spellen die je ook met zn 2en kan spelen, aan de gameplay veranderd dan niets het wordt alleen wat hectischer :p

Oja, en anders is Metal Slug X ook nog - oldskool 2D knalfestijn :D

The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:28
Crash Bandicoot - Team Racing (Mario Kart voor op de PSX)
FIFA 2000, blijft altijd lachen

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11 17:02

FastBunny

Give it the Works !

Ronaldo V-Football. Te koop voor 5€ in de graaibakken.
Als voetbal spel, een leuke, weinig speciaals...
Echter als je de 'nederlandse' spraak aanzet, begint de lol pas echt. Het is namelijk door een belg ingesproken...
"slechtee paaasss" "ik denk dat ut un verre uittrap wordt" etc :+ En compleet op de foute momenten, echt lol gegarandeerd :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:03
Tony Hawk 1, omdat dit nog een van de leukste is, vooral op de playstation.
Soul caliber ( schrijf ik het goed) en tekker 3, beste en leukste vechtspellen voor de PSX

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 19:24
STIMPPYYY schreef op 13 november 2003 @ 17:52:
Tony Hawk 1, omdat dit nog een van de leukste is, vooral op de playstation.
Soul caliber ( schrijf ik het goed) en tekker 3, beste en leukste vechtspellen voor de PSX
Soul Caliber voor de PSX? bedoel je niet Soul Edge ?
SC is voor zover ik weet DreamCast Only.

Bier, Whiskey en Metal!!

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Topicstarter
Antipasta, het zijn idd erg leuke spellen om op de psx te doen!!

ps. iedereen die gereageerd heeft bedankt!
ps2. weet je nog leuke, ik hoor het graag!!

ActueleWind

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:03
Lord_Mithril schreef op 13 november 2003 @ 19:22:
[...]

Soul Caliber voor de PSX? bedoel je niet Soul Edge ?
SC is voor zover ik weet DreamCast Only.
heheh sorry ik bedoelde Soul edge idd. Me PSX heb ik al 1.5 jaartjes geleden verkocht.... met die nieuwe namen van SC was het even verwarrend :P

Trouwens Viggelante 8 ( goed geschreven 8)7 ?) en Destruction Derby 2 zijn echt tha bom :D

[ Voor 12% gewijzigd door STIMPPYYY op 14-11-2003 16:19 ]

Verwijderd

International Superstar Soccer Pro. als je van voetbal houd tenminste.

je kan daar bij elkaar in het team, je kan ook tegenelkaar. :)
echt een gaaf spel voor die tijd.
STIMPPYYY schreef op 14 november 2003 @ 16:18:

Trouwens Viggelante 8 ( goed geschreven 8)7 ?) en Destruction Derby 2 zijn echt tha bom :D
Vigalante 8 is idd ook strak!!!!!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 16:36 ]

• ari3
  • Niet online
Leuke multiplayer PS spellen:

- Dance Dance Revolution: dansen op een mat. leuk om met een groep te doen. jezelf een beetje voor lul zetten of gewoon coole danspasjes verzinnen. tip: vrouwen vinden dit ook een leuk spel!

- Bishi Bashi: leuke hectische party mini games. Het zijn grafisch (anime-stijl) aangeklede reactie- en behendigheid spellen zoals zoek-de-verschillen, button in een ritme drukken, enz. Moeilijk uit te leggen maar erg leuk en competitief.

- Circuit Breakers bovenaanzicht racespel voor max. 4 spelers tegelijk. Is niet split-screen! Veel beter dan Micro Machines. Je kunt elke van de weg beuken of gewoon slim sturen, afsnijden. Echt super verslavend en een aanrader als je een multitap hebt.

- Winning Eleven in Europa bekend als International Superstar Soccer, maar ik speel de Japanse versie. Het Japanse commentaar is onbetaalbaar: GOOOOOOOOOARU! ... KIKKUH-OFF!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Verwijderd

ari3 schreef op 14 november 2003 @ 22:38:

- Winning Eleven in Europa bekend als International Superstar Soccer, maar ik speel de Japanse versie. Het Japanse commentaar is onbetaalbaar: GOOOOOOOOOARU! ... KIKKUH-OFF!
GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOOOOAAAAAAAL! _/-\o_

Verder zou je micro machines kunnen proberen (zorgt altijd voor veel hilariteit). En resident evil (wat je niet alleen durft te spelen :P )

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Tekken 3 is altijd één van de meest gespeelde spellen geweest op mijn PSX, gewoon omdat je even lekker tegen elkaar kan raggen :P

En zoals Reverend al zei: Micro Machines is echt méésterlijk _o_ Echt een heerlijk humorvol spel die vooral met twee players helemaal tot z'n recht komt. Je kan of elkaar helemaal afmaken door van alles en nog wat of elkaar juist zo goed mogelijk proberen te helpen. Wat je ook doet, het is altijd dolle pret :)

* Hahn mist de tijd wel een beetje waarin ie regelmatig Micro Machines speelde op z'n Playstation...

The devil is in the details.

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-11 16:02
Ik vond Gran Turismo 2/Tekken3/Syphon Filter 2 altijd leuk in multiplayer
In Gran Turismo is de arcade mode gewoon meesterlijk _/-\o_ .Tekken3 (dat zegt genoeg) en Syphon Filter 2 was de enige multiplayer shooter op de PSX die soepel speelt. Vooral dat "klim zo snel mogelijk omhoog en snipe hem neer" map in Syphon Filter was altijd leuk :)

• AntiPasta
  • Laatst online: 04-11 15:57
oja, Quake II op de PSX (maar dan met zn 4en) is ook erg leuk... hoeveel uren ik & mijn klas er wel niet aan hebben verspild op onze werkweek in Rome :p

The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror

Pagina: 1