Hoi mensen,
Ik ga een Canon A70 kopen en dan heb je natuurlijk wat batterijkes nodig.
- 8 x 2100 mah batterijen
- snellader (1 a 2 uur)
- ook te gebruiken in de auto (trip naar australie)
ik wilde voor de GP gaan aangezien ik hier veel goede dingen over heb gelezen.
Pricewatch bekeken en daar staat meerdere dingen tussen van GP, maar ik weet niet wat ik moet kiezen.
Dus op de website van GP gekeken, kom ik tot de volgende producten:
- GP PowerBank Smart 2
4 x GP 2100 Series NiMH penlites (AA)
Laadtijd 1 uur
- GP Car Adaptor 12Volt laadsnoer voor de GP PowerBank Smart
(deze sluit ik aan op de sigaretten aansteker? Werkt dit ook met auto's in den vreemde = australie?)
- GP Rechargeable 4 x 2100 Series NiMH penlite (AA)
Vragen:
= is dat wat ik moet hebben? Nog suggesties aanvullingen?
= op pricewatch, vind ik alle zaken terug, behalve de car adaptor. Waar kan ik deze krijgen en wat kost die?
= wat is het verschil tussen de GP Smart en de GP Smart2, ze kosten hetzelfde, dus kan ik beter de Smart 2 kiezen?
= kan ik deze artikelen het beste in een webshop kopen? in Pricewatch staan weinig vergelijkende prijzen over de batterijen, bv de Smart 2 is maar bekend bij 2 winkels. Wat zijn de prijzen voor deze artikelen in de standaard electronica zaken?
= suggesties altijd welkom
Ik ga een Canon A70 kopen en dan heb je natuurlijk wat batterijkes nodig.
- 8 x 2100 mah batterijen
- snellader (1 a 2 uur)
- ook te gebruiken in de auto (trip naar australie)
ik wilde voor de GP gaan aangezien ik hier veel goede dingen over heb gelezen.
Pricewatch bekeken en daar staat meerdere dingen tussen van GP, maar ik weet niet wat ik moet kiezen.
Dus op de website van GP gekeken, kom ik tot de volgende producten:
- GP PowerBank Smart 2
4 x GP 2100 Series NiMH penlites (AA)
Laadtijd 1 uur
- GP Car Adaptor 12Volt laadsnoer voor de GP PowerBank Smart
(deze sluit ik aan op de sigaretten aansteker? Werkt dit ook met auto's in den vreemde = australie?)
- GP Rechargeable 4 x 2100 Series NiMH penlite (AA)
Vragen:
= is dat wat ik moet hebben? Nog suggesties aanvullingen?
= op pricewatch, vind ik alle zaken terug, behalve de car adaptor. Waar kan ik deze krijgen en wat kost die?
= wat is het verschil tussen de GP Smart en de GP Smart2, ze kosten hetzelfde, dus kan ik beter de Smart 2 kiezen?
= kan ik deze artikelen het beste in een webshop kopen? in Pricewatch staan weinig vergelijkende prijzen over de batterijen, bv de Smart 2 is maar bekend bij 2 winkels. Wat zijn de prijzen voor deze artikelen in de standaard electronica zaken?
= suggesties altijd welkom