spontane reboots tijdens max payne 2

Pagina: 1
Acties:

• tommie_br
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik heb een probleempje als ik max payne 2 speel. :'(
Telkens als ik een tijdje speel krijg ik een automatische reboot. Ik heb er al van alles aan gedaan om dit te verhelpen. Ik heb de nieuwste patches geinstaleerd.
Ik denk ook niet dat t aan de warmte kan liggen want mijn cpu word tijdens t spel 50 raden en mijn moderbord 35 graden. Zijn er nog meer mensen met dit probleem die mij mischien aan dit probleem kunnen helpen

dit is mijn computer
asus geforce 4 mx 440 64 mb
moederbord asus A7V8X
amd 2100 mhz
60 gig hd

Verwijderd

nieuwste drivers ook geinstaleerd?
nieuwste directx

wat heb je allemaal gedaan dan, en hoe warm word je videokaart dan?

verder is het een prachtig spel, draait hier lekker op een 9700 flashed en overkloked naar pro op de hoogste instellingen, alleen beetje snel uitgespeeld he :D

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 20:57 ]

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04-2025
Is al een topic over met ongeveer zelfde prob: [rml][ MaxPayne2] PC restart bij starten van game.[/rml]

• tommie_br
jah nieuwste drivers heb ik al geinstaleerd en mijn ik weeet niet hoe warm mijn video kaart word want ik heb geen termometer op mijn video kaart

Verwijderd

Volgens mij past dit beter in het andere deel van Spielerij

Verwijderd

voel dan eens aan de kaart of hij extreem warm word, of leen er van iemand even 1

• tommie_br
hij word helemaal niet extreem warm want t helpt niet als ik er meerdere coolers op zet

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Rechtermuisknop Deze Computer -> Eigenschappen -> Geavanceerd -> Opstart- en herstelinstellingen instellingen -> De Computer Automatisch Opnieuw Opstarten afvinken.

Als je dit gedaan hebt krijg je als het 'goed' :+ is een foutmelding zij het een BSOD, de informatie daarvan post je hier en we kunnen weer verder. Jeej!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:36
Schop naar SPV.

There is no magic.

• Super_Grover
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 15:33

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

Ik heb ook het probleem dat hij soms na 1 min, soms na 5 min alles afsluit en terug springt naar de desktop, erg vreemd, vanalles geprobeerd met video settings en geluid, helaas niet het gewenste resultaat!

Toen de patch eroverheen 1.01, d8t even dat ik het had opgelost, helaas niet!

Nu heb ik alles uitgezet, de firewall, msn, virusscanner en al dat soort progjes wat voor een game te spelen zijn overbodig! Dit helpt bij mij....... strange maar waar!
Pagina: 1