[XP] Doel staat niet in eigenschappen Mijn documenten

Pagina: 1
Acties:

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik heb 2 pc's, waarvan een een laptop. Beide os-en XP home.

Op de ene pc staat een map 'mijn documenten'. Als ik daar op klik, rechtermuisknop dan staat er een tabje 'doel', zodat ik hem bijvoorbeeld op een andere partitie kan zetten.
Maar op de andere pc doe ik het zelfde bij de map 'mijn documenten' --> dus rechtsklik, maar daar staat GEEN tabje met 'doel'.

Hoe kan dit? En hoe krijg ik die tab er wel?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
je kan ook gewoon de map verplaatsen en met tweakui windows vertellen wat de nieuwe locatie is.

Ik heb nog nooit een "tabje" met "doel" of "target" of wat dan ook gezien op mijn pc eigenlijk...

Strava

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:18

samo

yo/wassup

Ik dacht dat het geen tab was maar een knop. "Find target" dacht ik... maar ik kan ook gek zijn

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Er zijn een paar dingen die je kan doen.
1. Gebruik Tweak UI (of een ander tweakingsprogramma)
2. Gebruik het icoon uit het startmenu (WinXP Teletubie stijl)
3. Controleer of het een systeem map is (dus geen snelkoppeling of C:\Mijn documenten).

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik zal Tweak UI gebruiken. En het klopt, het is geen tabje maar een knop. Het is btw een systeemmap. Maar toch wil ik nog weten waarom het er bij de ene pc wel staat en bij de andere niet.

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:39
<offtopic>

Omdat Microsoft is en blijft

</offtopic>

Ik kom het voornamelijk zelf tegen bij PC's die in een netwerk gekoppeld staan. Staat de PC in een netwerk gekoppeld, of heeft deze daarin gestaan.
Anders moet je een connectie proberen te krijgen met je notebook. Aangeven, dat hij zich in een bepaalde werkgroep moet aanmelden, is als genoeg.
Pagina: 1