Toon posts:

[JAVA] MousePressed event

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil het zo maken dat als ik op een menuitem druk er een nieuw frame geopend word. Onderstaande heb ik al, moet alleen de code hebben om het nieuwe frame te openen.

private void InfoMenuKeyPressed(javax.swing.event.MenuKeyEvent evt) {

}

• riezebosch
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06 17:10
heb je al een actionlistener aan het menu toegekend?

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 20:12:
(...)Onderstaande heb ik al, moet alleen de code hebben om het nieuwe frame te openen.
1) Maak het (J)Frame aan. Je applicatie draait nu waarschijnlijk ook al in een (J)Frame dus dat moet lukken
2) Maak het (J)Frame zichtbaar. Je applicatie(J)Frame is ook al zichtbaar dus waarom lukt dat ook niet?

Kortom vermeld even wat meer informatie. Wat heb je al geprobeerd, wat lukte wel/niet, wat waren de foutmeldingen enz enz.
Dat wil ik niet weten om je te treiteren maar we willen hier graag mensen hebben die wat willen leren in plaats van een goedkope helpdesk zoeken. Immers die mensen zijn de toekomst voor dit forum ;)

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Wil jij het zo maken, of wil je dat het voor je gemaakt wordt?

• riezebosch
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06 17:10
daarom had ik ook alleen (als hint) gevraagd of de TS al actionlistener had toegevoegd :P

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack