Hey
Ik kom hier eigenlijk voor het eerst maar zo te zien is dit echt een supper forum waar echt supper veel info te vinden. Das echt mooi.
Maar ik had een vraagje misschien dat iemand hier mij daar mee zou kunnen helpen.
Ik ga binnenkort een leuk systeem samen stellen. Het moet niet te duur worden en is voor het huis thuin en keuken gebreuk inclusief wat gamen natuurlijk. Het wordt wel gelukkig m'n eigen systeem dus geen irritante broetjes of klunsige vaders die eraan mogen komen.
Maar ik ben over een paar dingen er nog niet helemaal uit wat ik moet kiezen.
Moederbord: ASUS p4c800-E deluxe (zeker)
CPU: P4 2,8C HT met een ZALMAN 7000Cu koeler
Kast: Lian-Li 6070
(lekker stil)
PSU: Nexus 3500 (ook stil en komt uit nederland!)
HDD: WD 120 GB SATA
Videokaart: Hercules 9800SE AIW! (heeft pro mogenlijkheid!)
Alleen over het geheugen was ik er nog niet helemaal uit want dat verschild nogal in prijs en kwaliteit
Ik zat tussen de volgende te twijfelen
2x256 DDR400 CL2 van Corsair Twinx (a €183)
of Geil ultra DDR400 2x512 CL2 (a €255'
Corsair 2x 512 is niet te doen qua prijs €350
Dus mijn vraag is of er dan een flink verschil in qualiteit zit tussen Geil en Corsair of is het iets waar je niet veel van merkt.
Als iemand nog suggesties heeft voor aanpassingen of vind dat ik iets apsoluut erbij moet hebben graag want het wordt een simpel niet uitgebreid systeem wat met de tijd wordt aangevuld en mogelijk zelfs nog een beetje gemod wordt!
Ik hoor het graag
Ik kom hier eigenlijk voor het eerst maar zo te zien is dit echt een supper forum waar echt supper veel info te vinden. Das echt mooi.
Maar ik had een vraagje misschien dat iemand hier mij daar mee zou kunnen helpen.
Ik ga binnenkort een leuk systeem samen stellen. Het moet niet te duur worden en is voor het huis thuin en keuken gebreuk inclusief wat gamen natuurlijk. Het wordt wel gelukkig m'n eigen systeem dus geen irritante broetjes of klunsige vaders die eraan mogen komen.
Maar ik ben over een paar dingen er nog niet helemaal uit wat ik moet kiezen.
Moederbord: ASUS p4c800-E deluxe (zeker)
CPU: P4 2,8C HT met een ZALMAN 7000Cu koeler
Kast: Lian-Li 6070
PSU: Nexus 3500 (ook stil en komt uit nederland!)
HDD: WD 120 GB SATA
Videokaart: Hercules 9800SE AIW! (heeft pro mogenlijkheid!)
Alleen over het geheugen was ik er nog niet helemaal uit want dat verschild nogal in prijs en kwaliteit
Ik zat tussen de volgende te twijfelen
2x256 DDR400 CL2 van Corsair Twinx (a €183)
of Geil ultra DDR400 2x512 CL2 (a €255'
Corsair 2x 512 is niet te doen qua prijs €350
Dus mijn vraag is of er dan een flink verschil in qualiteit zit tussen Geil en Corsair of is het iets waar je niet veel van merkt.
Als iemand nog suggesties heeft voor aanpassingen of vind dat ik iets apsoluut erbij moet hebben graag want het wordt een simpel niet uitgebreid systeem wat met de tijd wordt aangevuld en mogelijk zelfs nog een beetje gemod wordt!
Ik hoor het graag