Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

stekker tft vernieuwen??>?>

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oke jongens mijn vriend heeft een liteon litepanel 150 en aan de binnen kant staat dit:
liteon AA J15AAC
2243-1 01491

hij hwwft dus een kapotte netstekker en heeft de stekker erafgeknipt (dacht dat het gewoon 2/3 draden waren. nee dus een heleboel kabeltjes. heeft iemand dit ooit eerder gedaan>>ik zoek dus iemand die dit gedaan heeft en kan vertellen hoe dit zit (sorry geen foto's van geen camera)

liever geen slotje een mijn vriend heeft dus maar een scherm en wij willen dit graag zo spoedig mogelijkoplossen OK??

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 19:57 ]

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-11 07:49

Hu9o

Schokkend

Als je de stekker ook lost maakt, kan je zien welke kleur draadjes aan welke van de twee pinnen zitten, en aan de aarde.

Dan kan je dit gewoon 'na maken' bij een stekker die wel werkt.

Maar weet je zeker dat hij wel de voedingskabel heeft door geknipt, en niet de vga kabel :? Want het is wel heel erg raar dat er meer dan 3 aders in zitten.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Heleboel kabeltjes ? Hoeveel ? Klinkt als een VGA kabel die 'ie heeft doorgeknipt (:+)
En gaat de kabel het scherm in ? Zo ja, evt. loshalen en solderen, zo nee, dan zou ik eens langsgaan bij een elektrohobbyist ofzo.
Terug gaan naar de computerboer kan ook, maar vaak zit je dan met een wijsneuzerige verkoper die je eerst de les leest en daarna de boel "opstuurt" waardoor je 4 weken zonder scherm zit.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Belletje naar LiteOn of ze die stekkers los verkopen? je zou eventueel op op de print kunnen kijken waar de draden binnenkomen, misschien staat daar opgedrukt wat alles is.

Verwijderd

Topicstarter
ik zit alleen maar op email verbinding met hem maar ik heb hem net gevraagd wat voor draadjes/kleur/hoeveel en of het wel de goede stekker is

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Als het allemaal losse draadjes zijn dan is het dus niet de netstekker nee, maar gewoon de monitorkabel. Lastig. Als het een kabel is die ook aan de kant van de monitor los te maken is dan is het een kwestie van een nieuwe kopen, anders zal hij alle draadjes opnieuw aan elkaar moeten solderen, welke aan welke moet is gewoon logisch natuurlijk, zelfde kleur aan dezelfde kleur :P

En laat 'm de volgende keer dat hij de netkabel wil doorknippen gewoon een nieuwe kopen, want die dingen kunnen gewoon aan beide kanten los.

[ Voor 16% gewijzigd door m-m op 12-11-2003 20:14 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.