Toon posts:

Tv-out met kuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een DivX-bak gemaakt met de volgende specs:
Asus A7V8X-MX mobo
AMD Athlon 2200@1500Mhz
TNT2 M64 + tv-out (Chrontel 7007 chip)
128 MB DDR SDRAM
120 Gig HD

Om divx af te spelen gebruik ik Windows Media Player 9 + ffdshow. Als ik nu een filmje wil kijken is het beeld jammergenoeg niet al te best :'( : de kleuren worden weergegeven in duidelijk gescheiden gebieden (-->met name in de achtergrond) en ook krijg ik bij sommige beelden groene lijnen te zien :/ .
Maar als ik de films gewoon op mijn monitor afspeel, dan is er niets aan de hand....het ligt dus niet aan de films zelf.

Dit alles klinkt misschien een beetje vaag, maar misschien dat er iemand is die hetzelfde probleem heeft (gehad). Wie, oh wie kan mij helpen??

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 22:02

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 19:38:
Ik heb sinds kort een DivX-bak gemaakt met de volgende specs:
Asus A7V8X-MX mobo
AMD Athlon 2200@1500Mhz
TNT2 M64 + tv-out (Chrontel 7007 chip)
128 MB DDR SDRAM
120 Gig HD

Om divx af te spelen gebruik ik Windows Media Player 9 + ffdshow. Als ik nu een filmje wil kijken is het beeld jammergenoeg niet al te best :'( : de kleuren worden weergegeven in duidelijk gescheiden gebieden (-->met name in de achtergrond) en ook krijg ik bij sommige beelden groene lijnen te zien :/ .
Maar als ik de films gewoon op mijn monitor afspeel, dan is er niets aan de hand....het ligt dus niet aan de films zelf.

Dit alles klinkt misschien een beetje vaag, maar misschien dat er iemand is die hetzelfde probleem heeft (gehad). Wie, oh wie kan mij helpen??
mschien is de tnt 2 een beetje rot ? de tvout that is
probeer eens een ander kaartje

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

De grote tv-out FAQ al gezien?
En de search : http://gathering.tweakers...5BxDB%5D=default#hitstart

Hier zijn al diverse topics over geweest, en kan je dus zelf ook vinden ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.