Op mijn laptop draait outlook xp gekoppeld aan een exchange account. Nu wil ik hier ook een pop account aan toevoegen, alleen heeft mijn werkgever de boel op slot gezet. Via Tools => Email Accounts => Add... kan ik niks toevoegen. Ik heb al in het register gekeken en ook hier op GOT. Kan alleen niet vinden hoe dit is gedaan. Weet iemand dit?
Verwijderd
Daar heb je waarschijnlijk dan geen rechten voor, probeer anders een outlook express misschien lukt het daar wel mee.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 19:37 ]
Binnenhalen met expres lukt inderdaad. Maar dat wil ik alleen niet. Ik vraag me dus af of die rechten lokaal zijn bepaald (via register) of dat dat op de exchange server gebeurd.Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 19:36:
Daar heb je waarschijnlijk dan geen rechten voor, probeer anders een outlook express misschien lukt het daar wel mee.
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;317819
Misschien dat dit nog wat helpt?
<edit>
maar zoals hieronder al gezegd, het is idd niet zonder reden dat het op slot zit. aan de andere kant zullen ze POP3 op de firewall ook wel dichtgegooid hebben als er iets van beveiliging is.
</edit>
Misschien dat dit nog wat helpt?
<edit>
maar zoals hieronder al gezegd, het is idd niet zonder reden dat het op slot zit. aan de andere kant zullen ze POP3 op de firewall ook wel dichtgegooid hebben als er iets van beveiliging is.
</edit>
[ Voor 53% gewijzigd door Archie_T op 12-11-2003 19:56 ]
Als ik jou was zou ik eens met je werkgever hier over praten, heeft waarschijnlijk een goede reden dat het "op slot" zit.
heeft ie er geen goede reden voor, dan vraag je toch of hij zo vriendelijk is die beveiliging er af te halen...
en anders, zie post boven mij. ik zag al register-sleutels staan, dus...
heeft ie er geen goede reden voor, dan vraag je toch of hij zo vriendelijk is die beveiliging er af te halen...
en anders, zie post boven mij. ik zag al register-sleutels staan, dus...
Thanx, het werkt, dit zocht ik dus.
Het is geen probleem om pop te lezen, alle outlook2000 gebruiker mogen het gewoon, alleen xp users werden toegewezen naar express, dat wilde ik niet. Wil alles bij elkaar hebben.
Het is geen probleem om pop te lezen, alle outlook2000 gebruiker mogen het gewoon, alleen xp users werden toegewezen naar express, dat wilde ik niet. Wil alles bij elkaar hebben.
Pagina: 1