Kan je gebruik maken van vodafone live met een p800 , ik zie in sommige topics dat mensen roepen dat ze het voor mekaar hebben maar niemand vertelt hoe je dat dan moet doen. Dus als het inderdaad mogelijk is, vertel dan even hoe je dat gedaan hebt.
Ja, je kan met je P800 gebruik maken van de verbinding Live!, maar niet van de Live! diensten.
Dat wil dus gewoon betekenen dat je niet op de Vodafone Live! portal kan komen, aangezien de P800 nog niet goedgekeurd is voor het gebruik van Live!
Ik heb ooit mijn Vodafone SIM in een Panasonic EB GD87 gedaan, en daar een Live! meel adres opgevraagd, dat werkte ook perfect.
Maar je kan dus niet Live!-en op de P800, wel gebruik maken van de Live! verbinding!!
Instellen kan via de SonyEricsson site
BTW. volgende keer kan je dit beter in Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 5 vragen
Dat wil dus gewoon betekenen dat je niet op de Vodafone Live! portal kan komen, aangezien de P800 nog niet goedgekeurd is voor het gebruik van Live!
Ik heb ooit mijn Vodafone SIM in een Panasonic EB GD87 gedaan, en daar een Live! meel adres opgevraagd, dat werkte ook perfect.
Maar je kan dus niet Live!-en op de P800, wel gebruik maken van de Live! verbinding!!
Instellen kan via de SonyEricsson site
BTW. volgende keer kan je dit beter in Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 5 vragen
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Typisch vodafone, dit vind ik zo jammer... ondertussen is notabene de P900 uit
en nog ondersteunen ze het niet.. zo veel werk is het niet.. een aantal dingen toevoegen in hun protocol... maar goed ik werk er niet meer