Het klinkt misschien wat vreemd, maar ik ben op zoek naar een lege 3,5" frame die dus in een 3,5"bay past. Het liefst eentje die dan ook vast te schroeven valt.
Ik zal uitleggen waarvoor ik het nodig heb, dat maakt het hopelijk duidelijker.
Ik en me oom zijn een harddisk activiteit meter aan het maken. Deze laat via 10 ledjes je hardeschijf activiteit zien. Het mooist zou zijn als we dit weten te plaatsen in een 3,5"gat.
Dit is wel mogelijk door in een leeg frontje gaatjes te boren maar het liefst maken we het gelijk zo dat het later makkelijk over te plaatsen is.
Ik heb dus iets nodig dat in het 3,5" gat te schuiven is en vast te schroeven. En het liefst dan ook nog dat de voorkant helemaal kaal is zodat we daar zelf de gaten voor de ledjes in kunnen boren.
Weet iemand of dit bestaat en zoja waar te koop?
Kost namelijk veel werk om zelf te maken en die tijd hebben we gewoon niet
Ik zal uitleggen waarvoor ik het nodig heb, dat maakt het hopelijk duidelijker.
Ik en me oom zijn een harddisk activiteit meter aan het maken. Deze laat via 10 ledjes je hardeschijf activiteit zien. Het mooist zou zijn als we dit weten te plaatsen in een 3,5"gat.
Dit is wel mogelijk door in een leeg frontje gaatjes te boren maar het liefst maken we het gelijk zo dat het later makkelijk over te plaatsen is.
Ik heb dus iets nodig dat in het 3,5" gat te schuiven is en vast te schroeven. En het liefst dan ook nog dat de voorkant helemaal kaal is zodat we daar zelf de gaten voor de ledjes in kunnen boren.
Weet iemand of dit bestaat en zoja waar te koop?
Kost namelijk veel werk om zelf te maken en die tijd hebben we gewoon niet