Foobar2000 met Logitech Itouch software

Pagina: 1
Acties:

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 15:33
Hoi, ik heb net foobar2000 gedowned, ik vind het een erg fijn proggie, beter dan Winamp (geen zooi eromheen enzo). Maar nu vind ik het wel fijn om Foobar2k te kunnen besturen met met mijn Logitech Internet Navigator special edition. Nu heb ik in de map gekeken van Itouch en daar staat een bestand dat players.ini heet. Als ik het open krijg ik een lijst met alle ondersteunde mediaplayers en allemaal dingen erachter.

#List of supported players
#{btn|key|msg|emg|cmd|wac},exeName,wndClass,wndCaption,xxx,play_delayplay,pause,stop,prev,next,remove_flags,ShowOSD,menu_item
[Players]
MSPlain=btn,cdplayer.exe,SJE_CdPlayerClass,xxx,xxx,1000,1001,1002,1003,1006,0,1,Windows CD-Player
MSW2kCD=wac,cdplayer.exe,MMFRAME_MAIN,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,0,1,Windows CD-Player
MSDeluxe=btn,deluxecd.exe,MMFRAME_MAIN,xxx,xxx,104,104,105,109,110,0,1,Windows Deluxe CD-Player
WinAmp=key,winamp.exe,Winamp v1.x,xxx,xxx,X,C,V,Z,B,0,1,WinAmp
WinAmp3=key,studio.exe,STUDIO,xxx,xxx,X,C,V,Z,B,0,1,WinAmp 3
Sonique=key,sonique.exe,Sonique Window Class,xxx,xxx,X,C,V,Z,B,0,1,Sonique
MSMedia=key,xxx,MPlayer,xxx,xxx,0x10,0x10,0x13,0,0,0,1,Windows Media Player
MSMedia2=wac,xxx,Media Player 2,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,0,1,Windows Media Player
MSMedia7=wac,wmplayer.exe,WMP Skin Host,Windows Media Player,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,0,1,Windows Media Player 7
MSMediaX=wac,mplayer2.exe,WMP Skin Host,Windows Media Player,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,0,1,Windows Media Player
MSMedia9=wac,wmplayer.exe,WMPlayerApp,Windows Media Player,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,0,1,Windows Media Player 9

Zoals je ziet staat er helemaal bovenaan uitleg, maar aangezien ik een ontzettende n00b ben met dit soort dingen. Mijn vraag is nu, wat moet ik hieraan toevoegen om Foobar2k werkend te krijgen (de knoppen werken wel, maar niet de mediaknop waarmee ik de mediaplayers kan openen).