Gabriel Knight 2 CD2 :(

Pagina: 1
Acties:

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Hoi Allemaal,

Ik ben deze dagen aan het spelen geweest met GB2: The Beast within.

Nu zit ik op de 2e CD en als ik met Gracey (dat vrouwke) naar beneden wil, slaat het spel vast. (teminste niet vast, maar cd-rom begint heel nauwkeurig te lezen)

Nu blijkt er dus een kleine (nou ja klein) Diepe kras op de CD te zitten. Het betreft hier het bestandje genaamd RESSCI.002 (41.041kb). Hierop zit dus die kras :(

Nu weet ik niet tot hoeverre ik de policy toestaat tot deze vraag, maar ik zoek de mensen die ook dit spel hebben en mij kunnen voorzien van dit bestand zodat ik een backup cd-tje kan maken en het spel alsnog verder kan spelen.

Alvast bedankt

(ps: als er bewijs van echtheid nodig is (het spel dan) kan ik eventueel de CD inscannen en foto erop zetten.)

Pc: Geen :(

• Rudy_X
toch maar de foto's erbij..

Kras staat omcirceld! (hij scant helaas niet echt zuiver)

http://home.zonnet.nl/rudy_X/Kras.jpg

Voorkant gescand voor bewijs

http://home.zonnet.nl/rudy_X/kras2.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Rudy_X op 12-11-2003 18:27 ]

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Ik heb hem. Ik kan hem zo toesturen. Mailen lijkt me alleen een beetje te groot..

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

Verkeek me ook een factor 1000 in de grootte voor de mail. Nja, ik host m voor nu tijdelijk even op mijn ftp. zie [url=ftp://bla:bla@]hier[/url]. Ik raad je aan een downloadmanager te gebruiken als je verbinding niet geweldig is. Mijn firewall heeft de neiging je er uit te schoppen na precies 2 uur downloaden. (Moet nog eens achterhalen waarom dat zo is). Iig enjoy :)

Tot dag 5 en een half moet je er zo uitkomen. Voor daar: als je een zeker hok tegenkomt - ook al verandert het muiscursortje niet, er zijn meerdere clickable area's. Heeft me indertijd letterlijk maanden gekost om daar achter te komen. Daarna is het spel iets moeilijker, maar dat moet tegen die tijd geen probleem meer zijn; je zit dan al zo in het spel :)

Localhost is where the heart is

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Wat je ook kunt gaan proberen is om met een polijst middel de kras proberen 'weg te wrijven', het is tenslotten niet zo dat je dan de data beschadigt.
Probeer eens met iets van Brasso en een zachte doek lichtjes te wrijven (men zegt dat tandpast ook kan, is tenslotte ook een polijst middel ;))

• Rudy_X
ok,

Iedereen bedankt voor de reply's (Ik heb de file gekregen van mr Knight en ben de CD nu momenteel aan het testen en het ziet er naar uit dat hij het doet zover!! Ik ben nog niet aangekomen op het bewuste stuk)

Silent Storm bedankt voor het ter beschikking stellen!!

White dust -> die methodes zal ik zekers nog proberen!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde spel en exact dezelfde fout op de tweede cd.

Ik denk dat het gewoon een slechte master is geweest bij het slaan van die cd's

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

Ik wil hem wel weer even beschikbaar stellen. Ik laat liever niet steeds mijn ip achter op het forum, dus stuur maar een mailtje (zie profiel) als je hem nog nodig hebt.

idem voor hieronder :)

[ Voor 8% gewijzigd door SilentStorm op 18-11-2003 11:14 ]

Localhost is where the heart is

• Rudy_X
Volgens mij zijn de cd's op de grond gevallen want nu zit ik weer met z'n probleem. Nu is CD4 de sjaak :(

Het einde van het bestandje "RESOURCE.AUD" is beschadigd. :( alleen deze is wel ff 78MB.

Ik hoop dat iemand deze ter beschikking kan stellen.

alvast bedankt

Pagina: 1