Toon posts:

vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,
Ik heb sinds ongeveer een week de samsung E700. Ik ben er echt superblij mee, het is een heerlijk telefoontje. Ik heb alleen nog een paar vraagjes. Ik hoop niet dat ik een aantal dingen vraag die al 20 keer zijn langsgekomen, maar ik heb de laatste 5 pagina's gelezen en had geen zin om alle 40 te lezen. Hier komen ze:

1. Op plaatjes van de samsung e700 zie je vaak op het externe display een screensaver van zo'n groen plaatje met een soort hoorn erop, kortom een mooie screensaver en niet zo'n lullig klokje of bolletjes die één keer in de zoveel keer langskomt. Kun je die instellen, en zo ja, hoe??
2. Is er echt géén manier dat je beltonen en trillen tegelijk kunt laten gebeuren? ik vind het echt heel irritant dat het éérst moet trillen en dán pas melodie. Ik heb gehoord dat het bij sommige melodieën wel kan en bij sommige niet. Is er echt geen manier voor?
3. wat is irda?
4. hoeveel foto's kun je maximaal opslaan in de telefoon?

Nou, ik zou het echt super vinden als iemand hier antwoorden op heeft :) en de laange tijd wil nemen om ze ff te beantwoorden. Volgensmij ben ik nix vergeten. TNX!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-05 14:56

FlyEragon

Alien Monkeys

IrDa is een infrarood zender-ontvanger op je telefoon.

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 15:33
ff offtopic maaruhh,

Ze hebben hier een zoekfunctie waarmee je kan zoeken of je vraag al een keer langs is gekomen. DAn hoef je iig niet al die topics door te lezen.

Verder wordt het wel op prijs gesteld als je topic titel iets meer vertelt als wat het nu doet. vraagjes is een beetje vaag...

Lees ff de forum regels door, dan weet je al een stuk meer. Welkom op GoT :)

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2
Zegt genoeg denk ik zo.

[ Voor 21% gewijzigd door sjuk425 op 12-11-2003 18:38 ]

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 18:10:
2. Is er echt géén manier dat je beltonen en trillen tegelijk kunt laten gebeuren? ik vind het echt heel irritant dat het éérst moet trillen en dán pas melodie. Ik heb gehoord dat het bij sommige melodieën wel kan en bij sommige niet. Is er echt geen manier voor?
Ik denk het niet. In veel telefoons maakt de speaker met een harde lage toon de trilfunctie. Die is dus druk met trillingen maken en kan niet ook nog eens piepen.

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Waarom plaats je in 4 minuten tijd 2 precies dezelfde topics?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Deze gaat dicht omdat je geen enkele blijk geeft van een beetje eigen research. Vooral je vraag over IrDA is om te huilen. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) Lees ook vooral het stukje over topictitels nog even door.

Tevens is het niet de bedoeling dat je gaat dubbelposten, en algemene vragen over specifieke telefoons horen in het 'grote' topic dat bij de betreffende telefoon hoort. Die topics kun je met de search prima vinden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.