[Outlook] Link in mail werkt niet *

Pagina: 1
Acties:

• nastydog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-01 08:19
Hallo ,

Sinds kort werken de links die ik binnen krijgt in outlook niet meer ik heb al via search gezocht, maar daar kwam ik er ook niet uit!
Dus als ik bijvoorbeeld een link opgestuurd krijgt zoals : www.tweakers.net
en je klikt erop openende de website in ie (ie6).

Ik heb mijn pc meerdere malen gescand voor virussen maar dat is niet het geval.

Heeft iemand of weet iemand hier een oplossing voor!

Groetjes nastydog. :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA + titelfixje

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• nastydog
foutje bedankt!!! ;)

Verwijderd

Dat had een collega van mij ook laatst. Ik heb het opgelost door Internet Explorer weer de standaard browser te maken (Dit doe je door naar Extra->Internet Opties->In het tabblad Programma's het vinkje aan te zetten dat IE moet controleren of hij wel de standaard browser is.) Hierna even IE opnieuw opstarten en dan bevestigend antwoorden op de pop-up.

Mocht dit niet werken dan moet je naar de eerste de beste Verkenner window gaan, naar mapopties en dan het tabblad Bestandstypes. Hier zoek je het volgende bestandstype op; URL:File Transfer Protocol klik op Advanced->actions en i.p.v. de verkorte DOS notatie moet je het pad naar IExplorer gewoon helemaal uittikken.

Doe hetzelfde voor URL:Gopher Protocol, URL:Hypertext Transfer Protocol en URL:Hypertext Transfer protocol with Privacy

Hope this helps.

P.S. 3e link in Google was al de juiste hit ;) Hit me for the correct answer

• nastydog
Bedankt voor je tip maar het heeft niet mogen baten!!!! :'(

• nastydog
ik heb het nog een keer geprobeerd wat je zei en daarna web herstellen aangeklikt en dat heeft geholpen thanks mate!!!!

groetjes van nastydog. :) :+
Pagina: 1