Heuj, ik heb een SBLive! (4.1). Ik game graag met muziek aan maar om dat door dezelfde speakers te laten komen zuigt. Nu kan Foobar2000 de muziek naar mn rear speakers sturen, maar hoe krijg ik mn games zover alleen de front speakers te gebruiken? (In het bijzonder UT en ArmyOps - maar liever een soort algemene manier)
Verwijderd
Je hebt 4 speakers, waarom maak je dan geen gebruik van surroundgeluid bij spellen?
En als je de muziek storend vindt - persoonlijk counterstrike ik ALTIJD met winamp aan
- zet je het uit... Het is een kwestie van goed instellen (master volume en winamp volume) en zo kan je alles in het spel horen (voetstappen etc ook) en toch muziek luisteren. Experimenteer eens met volume instellingen
En als je de muziek storend vindt - persoonlijk counterstrike ik ALTIJD met winamp aan
Hij zegt toch dat hij juist wel muziek van winamp en game geluiden wil horen....
Bij de drivers van de software kan je instellen waar je midi en waar de fx wilt horen. (zo is hte bij m'n terratec drivers iig)
Bij de drivers van de software kan je instellen waar je midi en waar de fx wilt horen. (zo is hte bij m'n terratec drivers iig)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<