Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Geld terug van Digiworld?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op 25 Oktober heb ik het één en ander besteld bij Digiworld. Hiervoor heb ik het bedrag van 65 euro vooruitbetaald. Ik heb echter na mijn bestelling niets meer van het bedrijf, of de producten, vernomen! :( Na TIG mailtjes en evenveel (onbeantwoorde) telefoontjes begin ik de hoop een beetje te verliezen. Na even rondgesurft te hebben kwam ik erachter dat het bedrijf aan een reorganisatie bezig is en er meerdere mensen met mijn probleem zitten. Ik wil nu gewoon óf de producten óf mijn geld terug. Alleen heb ik geen idee hoe ik dat laatste moet aanpakken :? Heeft iemand hier ervaring mee? Bellen met het bedrijf wil iig niet echt lukken.
Alvast bedankt! _/-\o_

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Open Word, tik een brief waarin je nakoming eist binnen 14 dagen, aangetekend naar Digiworld sturen en maar weer wachten :Y)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Helaas gaat dit forum over de Frontpage van Tweakers.net mn over de Shop Survey en de Pricewatch. Dit is echter niet de plaats voor dit soort vragen.
Dit topic gaat dus dicht.

Als aanrader lees deze site eens door: Sta ik sterk

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Het lijkt mij dat bijvoorbeeld de rechtswinkel bij jouw in de buurt een wat betere plek is om hulp te vragen. Die kunnen je voorzien van advies over hoe te handelen in zo'n situatie. Ik ben dan ook bang dat de mensen hier je niet kunnen helpen met wat te doen, behalve met het opstellen van een brief, en daarvoor kun je dus beter bij bijvoorbeeld die rechtswinkel gaan kijken.

Voor meer ervaringen met digiworld kun je kijken in de Shop Survey. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Dit topic is gesloten.