Rare strepen en vlekken bij games

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

• Tiessn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-07 20:24
'k Heb een Club3d Radeon 9200 en wil een paar spellen spelen, dat gaat eerst goed, maar na een paar minuten komen er vlekjes in beeld en korte en lange strepen. :X Die strepen komen vaak in het verlengde van een bewegend object als een auto of een persoon. Dit probleem komt voor bij alle (3d)-spellen die ik wil spelen, ook in de filmpjes tussen missies in.
ik gebruik Radeon Omega Drivers v2.4.96b. Iemand een oplossing, kon in de Search geen oplossingen vinden...

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 12:36

Minkie

Groazers Unite.

Mischien word je videokaart te warm.
Kun je wel ff contrloleren met software die mee gelevers word (als het goed is).

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-08 10:30
die 9200 is passief gekoeld niet?

dat zijn artifacts, oftewel je kaart wordt te heet. heb je een casefan in je kast? en hoe warm wordt het daar (zoek naar motherboard monitor of speedfan)

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Daar begon bij mijn Ti4200 de ellende mee. Alleen in 3D games. Een maand later kreeg ik wat groene plakjes hier en daar en nog een week later wilden de icoontjes op m'n buroblad niet meer.

Moraal van het verhaal: geheugen op de kaart brak, per direkt omgeruild.

• TRAXION
  • Laatst online: 10-08 22:29
Of je mem op je videokaart is corrupt of hij wordt te warm check je temps eens met mbm5.

• Tiessn
de 9200 is inderdaad passief gekoeld. Na 3 minuten Delta Force barst het al van de strepen en vlekjes. MBM5 zegt dat mijn case-temperatuur 23 graden C is. Lijkt mij niet te warm.
Hoe kan ik checken of mijn mem goed is?

Verwijderd

niet denk ik :)

Maar als ik jouw was, zou ik ook eens andere drivers proberen. Probeer misschien eens de catalyst 3.7

• TRAXION
  • Laatst online: 10-08 22:29
Probeer eens artifact tester.
Daarmee kan je het wat beter testen.
En zet eens een fan direct op je vga gericht mischien helpt het.

• Tiessn
Artifact tester zegt dat ik gerust mag overclocken: 0 Artifacts. Bij de (game)testen van 3DMark geeft ie hetzelfde beeld: vlekken en strepen. Andere drivers, DirextX 8 of 9, het maakt allemaal niks uit. Toen ik deze kaart net had waren er geen problemen, nu steeds meer.
Is mijn kaart kapot? Moet ik 'm terugsturen, hij is amper een half jaar oud...

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 19:54
dit ligt probleem in driver. ik heb dit driver al onderzocht. daar heb ik soortgelijke probleem als jij.

www.tiedragon.nl

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beetje erg oud topic he :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.