Toon posts:

welke monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik ben op zoek naar een goede 17'' monitor maar nou zie ik er zoveel staan dat ik er niet echt wijs meer uitword. Ik heb de search en google al gebruikt maar ik kan niet echt een keuze maken.

Ik heb 150 a 200 euro (niet meer) voor het scherm. het liefst heb ik zo'n diamandtron scherm maar dan wel zonder streepen erin. Hoe komt het eigelijk dat de meeste 17'' schermen met een shadowmask maar van die lage resoluties aankunnen? zelfs mijn 6 jaar oude 17'' highscreen kan op 1600x1200 en toen waaren die dingen ook nog niet zo oud.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 23:06
Je kan niet echt een keuze maken zeg je :? Ik zie je geen eens met voorstellen komen. Hoe dan ook "Welke moet ik nemen?" zijn nou niet bepaald de vragen waar we hier op GoT om staan te springen, zeker niet als er zelf verder niks wordt aangedragen. Ik kan je nogmaals de search aanraden en bekijk de pricewatch voor schermen welke binnen jouw budget vallen, vergelijk ze op specs, probeer bijbehorende reviews te vinden en belangrijker, ga eens wat winkels in en bekijk de schermen zelf in actie. Je komt er vast wel uit :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.