Ik zit op een netwerk met 3 pc's en 1 xbox. We hadden al niet zo best netwerk maar Mijn broer heeft volgensmij zitten prutsen met de netwerk instellingen, En ik krijg het niet meer goed. het zit zo: WE hebben een router. Een goedkope van 50 euro van target. (http://www.target-int.nl/txt/tx24116.htm) Op pa's computer (win98) kan ik niemand zien. Op de gezamelijke computer(winXP) kan ik ook niemand zien. Op mijn broers computer weet ik het niet, maar ik wil iig dat het werkt tussen de gezamlijke en pa's pc. Ze zitten allemaal op werkgroep THUISNETWERK . Mijn pa's pc heeft als naam PAUL En de gezamlijke CP29****-A (we zitten bij @home)
Ik weet dus niet waar het aanligt! Hoe kan ik het netwerk weer normaal krijgen? Komt dat door de ''gekke'' naam van de gezamelijke? Of ligt het aan de brakke router?
Misschien is dit duidelijker:

Kunnen jullie mij helpen?
/edit
Ik heb niet de laatste firmware. Omdat ik denk dat dan misschien de router niet meer werkt. (heb een trauma gelopen doordat ik een driver van een vid. kaart had geinstaleerd en ik toen maar 16 kleuren had..)
Kan ik die firmware gewoon instaleren?
Ik weet dus niet waar het aanligt! Hoe kan ik het netwerk weer normaal krijgen? Komt dat door de ''gekke'' naam van de gezamelijke? Of ligt het aan de brakke router?
Misschien is dit duidelijker:
Kunnen jullie mij helpen?
/edit
Ik heb niet de laatste firmware. Omdat ik denk dat dan misschien de router niet meer werkt. (heb een trauma gelopen doordat ik een driver van een vid. kaart had geinstaleerd en ik toen maar 16 kleuren had..)
Kan ik die firmware gewoon instaleren?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 17:00 . Reden: firmware ]