Ik heb zojuist een USB/Firewire HD behuizing gekocht, omdat ik simpelweg geen aansluitingen op mn mobo had, of ruimte in mn kast (pomp waterkoeling in de weg
). Ik wil graag van die schijf kunnen booten, om het mn "rommel" schijf te maken. Windows wil zonder moeite naar die HD installen, maar als het er eenmaal opstart krijg ik een blauw scherm.
Ik vermoed dat dit simpelweg veroorzaakt wordt doordat usb drivers worden geladen, waardoor de schijf wegvalt en windows z'n teergeliefde bestanden niet ziet. Weet iemand een mogelijkheid om dit te omzeilen en het toch te laten werken? Ik kan er niet echt documentatie over vinden, ik geloof zelf eigenlijk dat het redelijk onmogelijk is.
Iemand suggesties?
Ik vermoed dat dit simpelweg veroorzaakt wordt doordat usb drivers worden geladen, waardoor de schijf wegvalt en windows z'n teergeliefde bestanden niet ziet. Weet iemand een mogelijkheid om dit te omzeilen en het toch te laten werken? Ik kan er niet echt documentatie over vinden, ik geloof zelf eigenlijk dat het redelijk onmogelijk is.
Iemand suggesties?
[ Voor 4% gewijzigd door Targeter op 12-11-2003 16:50 ]