Toon posts:

[XP] login scherm krijg ik niet weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nooit last van gehad, maar na het installeren van een spel/software heb ik in een keer een loginscherm als ik opstart. Hat rare is dat ik iets gelezen heb in een topic een tijdje geleden dat iemand hetzelfde had. Ik heb daarna nog een soort EAX iets verwijderd, dat had er ook iets mee te maken. Heel irritant, want ook in configuratiescherm krijg ik het niet weg. Ik heb maar 1 account en dat is gewoon het administrator account. Ik weet dat hier al HEEL veel over is gepost, maar ik kan geen oplossing vinden behalve ff format c: doen. Ook die regedit topics werken niet bij mij. Ik heb geen winlogin zitten in mijn win Nt mapje. Ik heb WIN XP PRO gewoon legaal natuurlijk.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-05 20:51

momania

iPhone 30! Bam!

De oplossing die hier staat: windows xp prof zonder login
Via de policy aanpassen of via TweakXP al geprobeerd ?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
tja, ik heb geen zin om software van microsoft te installeren om dat scherm weg te krijgen, dat is toch ABSURD? Ik moet toch gewoon zonder tweakXP, powertoys bladiebladiebla dat loginscherm weg kunnen slopen? Daarvoor deed ie het toch ook zonder schermpje?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-05 20:51

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 16:59:
tja, ik heb geen zin om software van microsoft te installeren om dat scherm weg te krijgen, dat is toch ABSURD? Ik moet toch gewoon zonder tweakXP, powertoys bladiebladiebla dat loginscherm weg kunnen slopen? Daarvoor deed ie het toch ook zonder schermpje?
Heb je dan al wel die andere optie geprobeerd:
Blackhole in "windows xp prof zonder login" :?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik gedaan, het vinkje staat uit en nog steeds dat log in schermpje. Er zal wel niets anders op zitten dan een format c:.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 19:18:
ja dat heb ik gedaan, het vinkje staat uit en nog steeds dat log in schermpje. Er zal wel niets anders op zitten dan een format c:.
Het lijkt me nogal rigoreus op een format c: te doen i.p.v. een programmaatje te installeren. Toch? :?

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:21
na het installeren van .Net had ik er een extra acount bij gekregen, weet je zeker dat dat bij niet het geval is?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Kijk eens goed of er verder niet stiekem hidden users op de pc staan. Verder vind ik het formatteren van een harde schijf omdat je een login scherm krijgt een typisch geval van het op een mug schieten met een kanon.
Pagina: 1