nView en spellen

Pagina: 1
Acties:

• Invalid
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb een probleem met mijn nView opstelling. Ik heb twee monitoren ingesteld op Dualview. Alles werkt goed, totdat ik een spel start de resolutie op m'n primaire monitor verrandert. Alle vensters op m'n tweede monitor verspringen dan. Bovendien kan ik ook niet in het spel blijven en de tweede monitor gebruiken. Is dit überhaubt mogelijk? En zo ja, hoe?

Verwijderd

Dat je schermen verspringen is heel normaal. Je schermen op je 2e monitor staan op een set coördinaten die vanuit de linker bovenhoek van je 1e monitor worden gegeven. Dus je desktop is opeens 2048x768 ipv 2x 1024x768. Dus als je eerste monitor opeens van resolutie veranderd verspringen je schermen inderdaad omdat de coördinaten niet meer kloppen.
Ten tweede gaat spelen in een spel én je tweede monitor niet werken omdat het spel dat niet aankan.

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 18:41:
Dat je schermen verspringen is heel normaal. Je schermen op je 2e monitor staan op een set coördinaten die vanuit de linker bovenhoek van je 1e monitor worden gegeven. Dus je desktop is opeens 2048x768 ipv 2x 1024x768. Dus als je eerste monitor opeens van resolutie veranderd verspringen je schermen inderdaad omdat de coördinaten niet meer kloppen.
Dit geldt alleen als je je 2e scherm rechts hebt staan... Als je 'm links hebt gezet (en ook als linkerscherm hebt ingesteld ;)) dan verspringen de iconen niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Milly op 13-11-2003 15:46 ]

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 20:39
Zoals Rippie zei, het spel moet het wel ondersteunen.

Dogs of War, bijvoorbeeld, ondersteunt dit wel.