Drivers Kobishi pcmcia kaart (amtel chip)

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb even nog een pcmcia 11mbit wlan kaartje gevonden, alleen ik heb de drivers dus niet. Geen probleem zou je denken, ff downloaden .... :{ waar dan

www.kobishi.nl en www.kobishi.com lijken het wel te doen maar je krijgt gelijk een foutmelding. Naar zoeken via de search kwam ik op deze:
http://gathering.tweakers...messages/761712///kobishi

Dat zou betekenen dat de fabrikant dus failliet is/zou zijn. De website blijkt dus ook niet te functioneren.

Ik heb via google al gezocht en ik kan alleen drivers vinden die dus gelinkt zijn vanaf de kobishi website, die het dus niet doet.

Het is een amtel chipset dacht ik, type AC76502 oid. (zit nu op me werk dus weet het niet zo uit me hoofd)

Heeft iemand hier toevallig de drivers voor, of een website die wel werkt ?

• Viper®
  • Niet online
*Bescheiden schopje*

• Viper®
  • Niet online
Iemand ?

Verwijderd

Dat typenummer klopt in ieder geval niet. Begin dus even met het exacte typenummer op te zoeken en als het kan ook FCCID.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:25

tweakerbee

dus..?

Het is dan waarschijnlijk een ATMEL chip, niet AMTEL. Van die laatste heb ik nog nooit gehoord, de eerste is inderdaad el-cheapo wireless netwerk spul. :)

You can't have everything. Where would you put it?

• 666AnGeL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Viper_74 schreef op 12 november 2003 @ 16:14:
Ik heb even nog een pcmcia 11mbit wlan kaartje gevonden, alleen ik heb de drivers dus niet. Geen probleem zou je denken, ff downloaden .... :{ waar dan

www.kobishi.nl en www.kobishi.com lijken het wel te doen maar je krijgt gelijk een foutmelding. Naar zoeken via de search kwam ik op deze:
http://gathering.tweakers...messages/761712///kobishi

Dat zou betekenen dat de fabrikant dus failliet is/zou zijn. De website blijkt dus ook niet te functioneren.

Ik heb via google al gezocht en ik kan alleen drivers vinden die dus gelinkt zijn vanaf de kobishi website, die het dus niet doet.

Het is een amtel chipset dacht ik, type AC76502 oid. (zit nu op me werk dus weet het niet zo uit me hoofd)

Heeft iemand hier toevallig de drivers voor, of een website die wel werkt ?
zeker op hcc gekocht? :D
ik zag ze daar liggen voor 20€ ofzo :)
ik wou er eigenlijk ook een halen voor n oude laptop,
maar wist niet zeker of die in gebruikt kon worden in die lap.
(maar n 16bits pcmcia bus)

Verwijderd

Heb wel een cd met driver erbij gekocht
Is trouwens een intersil Prism 802.11b kaartje
Hoe krijg ik de files op het net (9m zip)

Verwijderd

Z'n emailadres staat in z'n profiel, regel dit dus even met elkaar ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.