Ik heb een formulier gemaakt waarbij mensen ubb codez kunnen gebruiken. Nu is er een onderdeel bij gekomen en dat is dat mensen een foto kunnen uploaden en deze vervolgens door op een link te klikken [img]link[/img] naar foto te zien.
Ofwel
===================
formulier
=========
uploader |
=========
===================
Nu wil ik dat als ik op uploader dus klik dat deze dat img in mijn formulier gaat laten zien. Nu gebruikte ik:
alleen dat werke niet. post staat voor form. Admin staat voor frame van formulier wat al niet echt klopt denk ik
(omdat formulier maar 1 pagina is deze laat ik uitvoeren in een iframe om te kijken of ik het dan wel werken kon krijgen). en message staat voor het formulier vak.
Enig idee iemand hoe ik dit moet oplossen?
Voorgeval ik mensen krijg met: zoek eens beter. En weet ik het allemaal. Ik heb gezocht. Ook op dit forum. Maar het meeste ging over een onmouseover gedoe. En dat is nu net weer niet de bedoeling. Bovendien ben ik ook al aan het googlen geweest. Ok het zou kunnen dat ik ergens overheen gekeken heb maar dan vraag ik of jullie me de link willen geven waar ik het dan alsnog geheel kan vinden.
Ofwel
===================
formulier
=========
uploader |
=========
===================
Nu wil ik dat als ik op uploader dus klik dat deze dat img in mijn formulier gaat laten zien. Nu gebruikte ik:
code:
1
| <a href="javascript:parent.admin.post.message.value='Startpagina'">testing</a> |
alleen dat werke niet. post staat voor form. Admin staat voor frame van formulier wat al niet echt klopt denk ik
Enig idee iemand hoe ik dit moet oplossen?
Voorgeval ik mensen krijg met: zoek eens beter. En weet ik het allemaal. Ik heb gezocht. Ook op dit forum. Maar het meeste ging over een onmouseover gedoe. En dat is nu net weer niet de bedoeling. Bovendien ben ik ook al aan het googlen geweest. Ok het zou kunnen dat ik ergens overheen gekeken heb maar dan vraag ik of jullie me de link willen geven waar ik het dan alsnog geheel kan vinden.