Toon posts:

Gebeurt niks als ik op Real Audio files klik in IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Howdy!

Probleempje... zoals je al kan lezen in het onderwerp van dit draadje... Ik heb de search al geprobeerd maar kan niks relevants vinden.
Ja, ik heb Real Audio Player geinstaleerd maar er gebeurt nada als ik dus op een real audio link klik. Even een zandloper en vervolgens niks. Wie o wie herkent dit probleem of kan mij helpen?
PS. Ik kan wel de real audio file opslaan en afspelen in Media Player Classic... maar niet op elke site kan je de real audio files saven. En ik begin daar ook een beetje flauw van te worden.
Bij voorbaat dank! _/-\o_

Grtz, Dennis

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 16:07:
Howdy!

Probleempje... zoals je al kan lezen in het onderwerp van dit draadje... Ik heb de search al geprobeerd maar kan niks relevants vinden.
Ja, ik heb Real Audio Player geinstaleerd maar er gebeurt nada als ik dus op een real audio link klik. Even een zandloper en vervolgens niks. Wie o wie herkent dit probleem of kan mij helpen?
PS. Ik kan wel de real audio file opslaan en afspelen in Media Player Classic... maar niet op elke site kan je de real audio files saven. En ik begin daar ook een beetje flauw van te worden.
Bij voorbaat dank! _/-\o_

Grtz, Dennis
Misschien url copieren en dan in realplayer open + url oid doen en dan plakken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 16:15:
[...]

Misschien url copieren en dan in realplayer open + url oid doen en dan plakken.
Heb ik ook geprobeerd maar hij start Real Player nu ook niet eens meer op... en ik heb er net nog een goeie virusscan over heen gehaald dus dat is het ook niet. Als ik het programma wil starten staat hij volgens mij wel bij Task Manager / Processes... onder welke naam zou hij er tussen moeten staan? Maar effe zandlopertje en vervolgens gebeurt er niks.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders misschien nog een idee?

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41
Waarom heb je de RealAudio player geinstalleerd als je die files ook kan afspelen met RealPlayer/RealOne :?