Verwijderd

Topicstarter
Ik las ergens anders op het forum (ergens bij programming), dat iemand gewoon zijn java-game filetjes op ze had server gezet en ze dan direct download. Dus gewoon adres van zijn file intypen op zijn telefoon.
Nu heb ik dat ook gedaan (op me hccnet server) maar nu zegt me telefoon iets van "kent dit bestand niet".

Weet iemand wat ik hieraan kan doen!

Adres waar ze staan is trouwens
http://home.hccnet.nl/mbaks/wap/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 16:01 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:40
Kan het misschien liggen aan het feit dat je telefoon die javagames gewoonweg niet ondersteund?

Als je niet verteld welke telefoon je hebt kunnen we natuurlijk niet veel zeggen, en wat minder spelfouten zou ook gewenst zijn :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Nokia 6100

En ja sorry maar ik ben ligt dislectysch dus...

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Hmm moet het wel doen... 6100 ondersteunt het wel...
Deed ik vroeger ook altijd met me 6610, maar ik heb nu infrarood ;)

Hoofdletters goed?? Je moet wel wappen naar de .jar bestanden... .jad heb je niet nodig als je download :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij zegt nog steeds "onbekend bestands formaat", en ik heb nu via i-net een spel gedownload dat echt voor 6100 is (die eerste die ik probeerde was ik niet zker van of die dat was. Maar hij doet het dus nog steeds niet ;s

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Als ik een game upload, stuur ik alleen de .jad file? (Via Bluetooth, vanaf harde schijf) Ik doe dan niks met de .jar file.

[ Voor 40% gewijzigd door TripleM op 13-11-2003 12:45 ]

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:12

pistole

Frutter

de .jad moet je benaderen met je telefoon; het is een Java Archive Description ofzo. In de jad (openen met notepad ofzo) staat beschreven waar de .jar staat en wat erin zit (naam van de applicatie etc)

Overigens (herinner ik me net) kan ik met mijn 6610 ook niet altijd appjes downloaden. Ik krijg ook wel eens de melding dat ie het bestand niet herkent o.i.d.

[ Voor 29% gewijzigd door pistole op 13-11-2003 12:51 ]

Ik frut, dus ik epibreer

Pagina: 1