Toon posts:

[CF] Dane-Elec kaartje defect wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:03 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:34

Nitai

Live the life you love.

heb je al geprobeerd het beestje te formateren?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Dane-Elec B.V.

Vlierbaan 34
2908 LR Capelle aan den IJssel
Nederland
tel: +31 10 451 22 55
fax: +31 10 451 12 38

Bellen !!!
Werkt het beste, dan kan men zich niet verschuilen achter niet aangekomen mails e.d.
En ik denk dat ze vast aan een serienummer of zo wel kunnen zien hoe oud hij is.. (garantie)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:38

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

10 jaar geleden bestond CompactFlash nog niet eens, 256 MB kaartjes al helemaal niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Johnny op 12-11-2003 16:09 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-01 16:07
hij zegt ook niet dat ie 10 jaar oud is maar dat er 10 jaar garantie op zit :p

Verwijderd

Dat zegt hij niet, Johnny. Hij zegt dat er 10 jaar garantie op zit, DUS hij heeft nog garantie.

En ik zie niet in waarom ze moeilijk zouden doen als je een serienummer kan geven, en het verhaal goed doet aan de telefoon.

Verwijderd

Ik heb ook een kapotte DE kaartje gehad. Heb ik toen zo opgestuurd met een net briefje erbij. Week later had ik een nieuwe in de bus. Dus gewoon brutaal zijn. Even bellen kan geen kwaad. De service is best netjes.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik uiteindelijk van Dane Electro afgestapt ben. Traag en 2 keer stuk. Zelfs mijn allereerste Ridata kaartje doet het nog steeds.

Verwijderd

mm, mijn DE kaartje is ook niet helemaal lekker, er zijn altijd een paar foto's in het begin corrupt, is dit softwarematig te repareren of zal ik ook een telefoontje plegen?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

Nitai schreef op 12 november 2003 @ 15:48:
heb je al geprobeerd het beestje te formateren?
we hebben het over een compact flash kaart, geen konijn ofzo.

Ik zou inderdaad even bellen, en aanschaf datum mag never een probleem zijn, want zoals johnny al meldde: 10 jaar geleden bestond het nog niet :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1