Hey, wie kan mij vertellen wat ongeveer de ping is naar gameservers en de gemiddelde download snelheid in rotterdam met chello want ik ga het aanschaffen en zou advies zeer op prijs stellen
oke ik ben een beetje ongeduldig maar ik wacht al 1 dag en ik zou het zeer op prijs stellen als mensen mij van dienst kunnen zijn
Verwijderd
Chello?
Ramp , tevredenheid , ramp
Aanmelden: heb drie keer inschrijf formulier op moeten sturen omdat ze het waren kwijtgeraakt.
Eenmaal ingeschreven: snelheid hoog , newsserver werkte goed , nieuwsgroepen waren compleet en server was heel snel (170 Kb /s)
Downloadsnelheden waren goed , alles werkte heel stabiel IMHO . De helpdesk was in die tijd ook niet goed , maar dat is al bekend.
Nu: snelheid loopt achteruit , mail server is een stuk langzamer , berichten op newsserver zijn incompleet en server is ontzettend traag. Veel timeouts en andere problemen.
Ik hou het verder kort , want anders wordt dit bericht iets te negatief.
Chello heeft laten zien dat het goed kan in Eindhoven (altans in mijn wijk in Eindhoven).
Maar nu zijn ze toch weer bezig om het te verknallen. In ieder geval *heb* ik verbinding , en daar ben ik dan ook heel erg blij mee.
Zover mijn ervaring. Meer weten? Mailen kan altijd nog...)
Ramp , tevredenheid , ramp
Aanmelden: heb drie keer inschrijf formulier op moeten sturen omdat ze het waren kwijtgeraakt.
Eenmaal ingeschreven: snelheid hoog , newsserver werkte goed , nieuwsgroepen waren compleet en server was heel snel (170 Kb /s)
Downloadsnelheden waren goed , alles werkte heel stabiel IMHO . De helpdesk was in die tijd ook niet goed , maar dat is al bekend.
Nu: snelheid loopt achteruit , mail server is een stuk langzamer , berichten op newsserver zijn incompleet en server is ontzettend traag. Veel timeouts en andere problemen.
Ik hou het verder kort , want anders wordt dit bericht iets te negatief.
Chello heeft laten zien dat het goed kan in Eindhoven (altans in mijn wijk in Eindhoven).
Maar nu zijn ze toch weer bezig om het te verknallen. In ieder geval *heb* ik verbinding , en daar ben ik dan ook heel erg blij mee.
Zover mijn ervaring. Meer weten? Mailen kan altijd nog...)
Ik zeg altijd maar: Alles beter dan modem.
Maar hier gaat het de laatste tijd ook echt weer erg lekker (serieus).
Maar hier gaat het de laatste tijd ook echt weer erg lekker (serieus).
Zit net onder Rotterdam, zelfde netwerk.
Haal ALTIJD mn volle bandbreedte van 1,5Mbit(meestal niet met 1 download maar wel met DAP etc), ping in-game is 25-50 gemiddeld in NL en UK.
Haal ALTIJD mn volle bandbreedte van 1,5Mbit(meestal niet met 1 download maar wel met DAP etc), ping in-game is 25-50 gemiddeld in NL en UK.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik haal constant 190 kB/s en erg lage ping. (i-pagina's staan in 1 klap op t scherm.)
Maar ik ben nu hier een van de eerste in mn wijk (spijkenisse) met kabel dus niet erg goed vergelijkingsmateriaal.
Maar ik ben nu hier een van de eerste in mn wijk (spijkenisse) met kabel dus niet erg goed vergelijkingsmateriaal.
Verwijderd
Heb A2000 ---- Chello migratie ondergaan. Regios amsterdam. Laten we het kort houden. Verbinding is weleens beter geweest. 'savonds surf ik met snelheid van ISDN
Verwijderd
mijn ervaring hier met chello is prima
ik heb in de tijd dat ik een abonnement heb bij chello [ruim een jaar] bijna geen uitvallers gehad
werk elke dag via internet het zij met email,games[UT] en surfen wat mij betreft is chello de moeite waard
ik heb in de tijd dat ik een abonnement heb bij chello [ruim een jaar] bijna geen uitvallers gehad
werk elke dag via internet het zij met email,games[UT] en surfen wat mij betreft is chello de moeite waard
Verwijderd
Hier in Sliedrecht is de snelheid altijd goed. Ik heb niets te klagen daarover.
Alleen de service van Chello zuigt..... wordt je kabelmodem vrijdag geïnstalleerd, kun je na veel telefoontjes dinsdagochtend pas internetten.
Alleen de service van Chello zuigt..... wordt je kabelmodem vrijdag geïnstalleerd, kun je na veel telefoontjes dinsdagochtend pas internetten.
Chello is de afgelopen maanden echt RETEGOED!:):)
Het was lange tijd echt zo bagger dat ik de isdn kaart weer pakte, helaas deed hij het niet in Windows ME:(
Ik heb binnen nederland echt altijd en overal ping 40-50 met gamen, en downloads gaan vrijwel altijd met 150 kbyte/s of sneller
Het was lange tijd echt zo bagger dat ik de isdn kaart weer pakte, helaas deed hij het niet in Windows ME:(
Ik heb binnen nederland echt altijd en overal ping 40-50 met gamen, en downloads gaan vrijwel altijd met 150 kbyte/s of sneller
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
ok het is chello@friesland hier maar ok
ik heb noooooooooooooooooooooooit problemen met chello (ping <50 op gameservers)
en downen gaat ook snel
maar goed ik zit in friesland
NOTE: ik zit in een 'probleem gemeente' volgens chello en krijg dus 15,- per maand korting op mn abo
ik heb noooooooooooooooooooooooit problemen met chello (ping <50 op gameservers)
en downen gaat ook snel
maar goed ik zit in friesland
NOTE: ik zit in een 'probleem gemeente' volgens chello en krijg dus 15,- per maand korting op mn abo
Pagina: 1