Toon posts:

[MaxPayne2] PC restart bij starten van game.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem met Max Payne 2, als ik het spel heb geinstalleerd dan draait het spel gewoon perfect.
Maar als ik dan de 2de keer (of soms de 3de) keer het spel opstart dan valt gewoon heel mijn pc uit zogauw ik een spel laad of een nieuw spel begin (dus zogauw ik zou moeten beginnen met spelen, niet tijdens het laden e.d.)

Ik heb dit probleem alleen bij Max Payne, en nooit de eerste keer na installatie. Ik draai XP, Directx 9b en heb een Radeon 9800 PRO, AGP Acceleration aan en de nieuwste drivers.

Ook is Max Payne 2 geupdated naar 1.01.

Is er iemand die mij zou kunnen helpen ?
Alvast Bedankt.

Verwijderd

Deze computer-eigenschappen-Tabblad geavanceerd-Opstart en blalala klik daaro op "instellingen" en haal het vinkje bij opnieuw opstarten weg.

Als je dat gedaan hebt zou je ipv van een spontane reboot een blauw stopscherm moeten krijgen.

Als je die dan krijgt post de error dan hier eens.

Verwijderd

Topicstarter
Er gebeurt precies hetzelfde, ik hoor een soort van tik en dan boot m'n pc opnieuw. Ik krijg wel een prachtig blauw scherm maar daar staat niks op, en ik moet resetten om weer opnieuw op te starten.
Als de PC weer opnieuw is opgestart krijg ik wel een melding dat het systeem is hersteld van een ernstige fout. Bij de Technische gegevens van het foutenrapport staat het volgende:

C:\WINDOWS\Minidump\Mini111203-03.dmp
C:\DOCUME~1\Nicky\LOCALS~1\Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
ik heb exact hetzelfde probleem, maar dan tijdens het spelen en niet al te lang nadat ik een spel heb geladen... waarschijnlijk dezelfde fout. valt me op dat we allebei een radeon hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, en het vage is dat ik er geen last van heb als ik het spel opnieuw installeer... dan draait het gewoon perfect.

Iemand nog een idee/oplossing ?

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Ik heb ergens hier op GoT gelezen dat het ook aan je audiodrivers kan liggen. ik heb ze thuis geupdate, maar heb nog geen tijd gehad om te testen.

misschien kun je dit proberen?

Verwijderd

Probeer Catalyst 3.7, nieuwere lieten bij mij ook de boel vastlopen..
Pagina: 1