Toon posts:

Graphics probleem C&C Generals Zero Hour

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, ik zit met een probleem. Ik heb hier een pc met C&C Generals Zero Hour erop. Als ik Microwave tanks bouw, dan gaan er blokjes van ongeveer 3 bij 3 cm een klein beetje bewegen en krijgen deze een rode gloed van de microwave "gun". Zodra ik de tank laat schieten op iets is het probleem opgelost. Ik heb de patch van C&C Generals al geinstalleerd, 1.0.7 o.i.d en dat hielp niet, drivers updates voor videokaart werken ook niet ( 45.23 en 52.16 geprobeert) Ik heb hier een screenshot waarop je een klein beetje kan zien wat er mis is, je kan het pas echt goed zien als ik er een filmpje van maak, maar dat zou ik eventueel vanavond pas kunnen doen.

Afbeeldingslocatie: http://80.61.133.66/upload/images/37.jpg

ik heb ook al gezocht naar patches voor zero hour, maar die zijn er niet. Ik weet echt niet hoe ik dit probleem op kan lossen. Ik weet t niet meer ;(

specs :

AMD XP 2800+
Asus A7N8X Deluxe rev 2.0
Asus V9560/TD FX 5600
2x Samsung 512 MB PC 333

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 15:13 ]

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Volgens mij hoort dat bij de microwave-tank. Je kunt het geloof ik wel op de een of andere manier uitschakelen, maar dat weet ik niet zeker. Dat ding straalt gewoon hitte uit! :Y)
Bij mij zie ik hetzelfde verschijnsel, en op vele screenshots van anderen ook.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:26

_Ernst_

Mark It Zero!

Dat "bibberende" beeld hoort zo. heb ik ook ;)

Last.fm

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-02 22:55

Wmm

Dat hoort zo idd. Er zijn wel problemen bekend met de microwave tank.
Maar die heb jij niet, je zou dan namelijk een zwart scherm krijgen op bepaalde stukken (of zoiets, heb het ook maar gehoord. Zelf gelukkig geen last van).

Zoals ik op het screenshot zie is er niks aan de hand hoor :).

Verwijderd

hoort zo :)

gruwelijk irritant btw :P

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan heb ik niks gezegd :)

/slotje

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 14:43
It's not a bug, it's a feature !!

sorry ik kon het niet laten ;)