Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

blokkade

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
got is voor mij bijna niet bereikbaar, ruim 1 minuut wachttijd per pagina, heb chello classic verder nergen problemen met surfen, heeft het iets met instellingen te maken of dat ik nu een ander ip adres heb ? sinds een maand of 2 ? alleen op got loopt mijn browser vast en duurt het 7- of 80 seconden om een pagina op te vragen.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Draai je NAV?
Zo ja, zet die uit.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor naief, maar wat is nav ? ik zit op een netwerk waar NAT op geinstalleerd staat ging vroeger altijd goed hep xp_pro ws op een n win2k_adv.srv netwerk.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ik snap weinig van je afkortingen, maar Norton Anti-virus icm de Norton Internet Security geeft problemen (zeer trage pagina's).

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 14:57:
sorry voor naief, maar wat is nav ? ik zit op een netwerk waar NAT op geinstalleerd staat ging vroeger altijd goed hep xp_pro ws op een n win2k_adv.srv netwerk.
Vertaling:
  • [i]Sorry dat ik zo naief ben, maar wat is NAV? Ik zit op een netwerk waar NAT op geinstalleerd staat, dat ging vroeger altijd goed. Ik heb Windows XP Pro, waarschijnlijk op een Windows 2000 Advance Server netwerk[/]
:+

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ok sorry voor de b/s nav betekend natuurlijk norton anti virus, sinds ik vs 2003 gedeinstallerd heb kan ik weer normaal browsen door Got, 2003 zuigtte nogal vond ik, nu toch maar norton antivirus 2004 installeren, hopelijk is die beter..

Zijn er nog tips om dit probleem te voorkomen met Nav vs 2004 ? :/

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

crisp

Devver

Pixelated

Norton AntiVirus 2004 maakt Internet Explorer traag (WinXP)
http://www.dslreports.com...root=security,1~mode=flat

*.js files excluden schijnt voor velen de vertragingen op te lossen

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 24-11-2003 09:12 ]

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

crisp

Devver

Pixelated

geen GoT bug dus

Intentionally left blank