Toon posts:

AGP PCI MODE....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Videoplank wil in windows maar niet in AGP mode...
Heb alle nieuwe drivers gedownload....
Gekeken of ik ergens in de bios fout had... :'(
Gekeken of er ergens jumpers zaten waar ik nix van af wist.... |:(
en heb raar maar waar nix kunnen vinden... 8)7

Mijn systeem:

AMD Athlon 2800+
512 MB geheugen
A7N8X-Deluxe Mobo
GeForce 3 Ti 200 128 MB videokaart...
en als er verder nog iets nodig is om te weten vraag 't maar....

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

Download deze drivers maar en installeer ze, kijk daar maar verder ;) : http://www.nvidia.com/object/nforce_udp_winxp_3.13 (er vanuit gaande dat je windows XP hebt en dat de chipset drivers nog niet zijn geinstalleerd)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Topicstarter
Is het verstandiger om voor de internationale te gaan of maakt dat niet uit.... normaal ga ik gewoon altijd voor de engelse :?

• Mojo

Mojo

The Power Within

Maakt niet uit, het is alleen maar dat je het beter begrijpt als het Nederlands is. Wat wel aan te raden is even een backup de maken van je huidige systeem, aangezien de IDE drivers niet altijd goed willen meewerken. Mocht je problemen krijgen, gebruik dan versie 2.45. Dat zijn ook chipsetdrivers alleen oudere. Ik denk iig dat je de chipsetdrivers niet hebt geinstalleerd. Je kan ook ff 3Dmarken van vóór en na de chipset drivers, als je dan ee hogere score hebt (600 meer ofzo) weet je waar het aan ligt. Je moet eigenlijk altijd wel deze drivers installeren want dan wordt je systeem stabieler en sneller van. Staat trouwens bij jou de AGP oppervlakte versnelling niet aan, dat je kan zien bij dxdiag, zo nee, weet ik zeker dat het aan de chipset drivers ligt, een vriend van me had er ook last van, zal ff de URL van zijn probleem opzoeken, had ie ook gepost, maar dan op Tweakzone :( de verrader.

Edit: http://forum.tweakzone.nl/topic/11710 gevonden!

Je komt trouwens in dxdiag door Start -> uitvoeren en daar dxdiag in te tikken.

[ Voor 9% gewijzigd door Mojo op 12-11-2003 14:42 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad heb ik via dxdiag gevonden dat de oppervlakteversnelling niet aan staat.... thnx sofar ik ga ff de nieuwe drivers erop flappen...

Nadat ik het heb geinstalleerd en m'n pc een resetje gaf kreeg ik ik 1 keer alles zoals het behoorde te zijn en het voorspeld was thnx!!!!!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 14:52 ]

• Mojo

Mojo

The Power Within

Dus het werkt nu wel? Dat is mooi :P.

(dit staat trouwens ook wel in de FAQ bedenk ik me nu, maar dat terzijde)

Pagina: 1