Ik heb een eigenwijze collega die de discussie aangaat, dat hij op een ISDN lijn 64 kbit 500 kilobyte download kan halen. Hij heeft het niet altijd maar is wel eens gebeurd...
iemand van gehoord?
iemand van gehoord?
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 13:39 ]
[ Voor 42% gewijzigd door KaMiKaZe op 12-11-2003 13:40 ]
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
En voor hoelang dan? 1 sec? Of voor een uur?Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 13:40:
Nee, volgens hem is het 1 x 64 Kbit lijntje ISDN en geen download cache, en geen ADSL verbinding.
Volgens hem kan het in praktijk voorkomen?
[ Voor 15% gewijzigd door _the_crow_ op 12-11-2003 13:42 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Moet je vragen of ie een MP3 wilt downloaden en geen document dat gecomprimeerd wordt over de lijn. Vals spelen noemen ze dat ;-)Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 13:40:
Nee, volgens hem is het 1 x 64 Kbit lijntje ISDN en geen download cache, en geen ADSL verbinding.
Volgens hem kan het in praktijk voorkomen?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Zegt hij dat of zag je dat?Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 13:42:
Nee de download van 2.5 MB (mp3tje) duurde 1 minuut.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
[ Voor 27% gewijzigd door intoxicated op 12-11-2003 13:48 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()