[War3FT] Zwart scherm

Pagina: 1
Acties:

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Na installatie van WarCraft III met Frozen Throne een zwart scherm bij het opstarten.

Wat zie ik wel:
  • Versienummer (1.12)
  • De cursor
Wat zie ik niet:
  • De rest (menu, achtergronden)
Wat heb ik geprobeerd:
  • Detonator 23.11 - zwart
  • Detonator 45.23 WHQL - zwart.
  • Detonator 52.16 WHQL - zwart.
  • nForce drivers 3.13 WHQL - zwart
  • Direct X 9.0b installeren - zwart
  • WarCraft updaten (naar 1.12) - zwart
  • Warcraft met opengl opstarten - zwart
  • Warcraft met software optie - zwart
  • Supportsite van Blizzard uitgeplozen - niets
  • Alle driveropties op default (nView etc).
Hoewel ik in de search een aantal keren hetzelfde probleem vond zag ik nergens een concrete oplossing. Wie helpt mij?

Mijn setup: Shuttle SN41G2 nForce 2 met Athon XP 2600+, 1024mb Kingston ValueRAM 400Mhz, IIyama 15" TFT.

edit:
Det. 23.11 ook geprobeerd

[ Voor 5% gewijzigd door Skaah op 13-11-2003 01:02 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:43
Ik mag hieruit concluderen dat je gebruik maakt van de onboard Geforce 4 MX? Dan kan ik je aanraden om eens de 23.11 Detonators uit te proberen, welke hier nog te downloaden zijn.

Je hebt flink veel zelf al geprobeerd (d:)b), maar dat is vooral nieuwe zut en Warcraft III is niet het allernieuwst meer (FT wel, maar het blijft op WC3 engine draaien etcetera).

The devil is in the details.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MaRc0 schreef op 12 november 2003 @ 14:56:
Ik mag hieruit concluderen dat je gebruik maakt van de onboard Geforce 4 MX? Dan kan ik je aanraden om eens de 23.11 Detonators uit te proberen, welke hier nog te downloaden zijn.

Je hebt flink veel zelf al geprobeerd (d:)b), maar dat is vooral nieuwe zut en Warcraft III is niet het allernieuwst meer (FT wel, maar het blijft op WC3 engine draaien etcetera).
Wat is er zo bijzonder aan deze Detonators? Ik probeer ze meteen

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
Probeer de help(desk) op www.blizzard.com eens..... best wel een kans dat t een bekend probleem is.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
MaRc0 schreef op 12 november 2003 @ 14:56:

23.11 ook voor de GF4 mx :? ...
oh wacht ff, de mx is is opgevoerde GF2 jah :D dan kan dat idd goed helpen jah :)

@ deathraven.. lezen is een kunst he ;) had ie al gedaan.

Bier, Whiskey en Metal!!