Ik heb net voor hel millennium een Intel SE440BX-2 mainboard en een Intel Celleron 433 aangeschaft.
Intel mammaplank en een Intel cpu zou toch geen probleem moeten zijn dacht ik.....
Precies... DACHT IK...
Maar helaas.. Ik krijg er geen tekenen van leven in... Als ik de cpu op een asus b2b-f mammaplank zel loopt deze goed.. ( al wenst hij niet te worden getweakt....)
Zodra ik deze combinatie probeer te tweaken, gebeurt er gewoon niets....
De computer start gewoon niet op....
Dit is hetzelfde probleem wat ik met de SE440BX-2 combinatie heb....
Moederbord kapot dacht ik....
Maar als ik op Het intel bord een PII zet, loopt het zaakje gewoon....
Dus uiteraard de vraag.... HOE KAN DIT.????
Ik wil graag de celly op het intel bord plaatsen en de pII op de Asus...
( i.v.m. het tweaken.. )
Verder als ik de PII op het intel bord plaats kan ik het hele zaakje niet overklokken.... ( setup laat me geen cpu instellingen veranderen )
Voor alle Duidelijkheid.... Ik wil de celly op het intel bord hebben ( zonder tweaking )Zodat ik m'n PII weer op m'n asus plank kan zetten.. ( met tweaking )
Dus mensen.... PLEASE HELP ME......
THE FANMAN
Intel mammaplank en een Intel cpu zou toch geen probleem moeten zijn dacht ik.....
Precies... DACHT IK...
Maar helaas.. Ik krijg er geen tekenen van leven in... Als ik de cpu op een asus b2b-f mammaplank zel loopt deze goed.. ( al wenst hij niet te worden getweakt....)
Zodra ik deze combinatie probeer te tweaken, gebeurt er gewoon niets....
De computer start gewoon niet op....
Dit is hetzelfde probleem wat ik met de SE440BX-2 combinatie heb....
Moederbord kapot dacht ik....
Maar als ik op Het intel bord een PII zet, loopt het zaakje gewoon....
Dus uiteraard de vraag.... HOE KAN DIT.????
Ik wil graag de celly op het intel bord plaatsen en de pII op de Asus...
( i.v.m. het tweaken.. )
Verder als ik de PII op het intel bord plaats kan ik het hele zaakje niet overklokken.... ( setup laat me geen cpu instellingen veranderen )
Voor alle Duidelijkheid.... Ik wil de celly op het intel bord hebben ( zonder tweaking )Zodat ik m'n PII weer op m'n asus plank kan zetten.. ( met tweaking )
Dus mensen.... PLEASE HELP ME......
THE FANMAN